تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 90963 تاریخ انتشار : 6 آذر 1401

مدیر اعتبارات و تسهیلات صندوق قرض الحسنه شاهد از کسر مابه التفاوت افزایش حقوق سالیانه اعضاء از حقوق آبان ماه خبر داد و اظهار کرد: همه اعضاء در ماده هفتم فرم تقاضای عضویت در صندوق به صورت داوطلبانه این اجازه را داده اند تا افزایش حقوق توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران کسر و به منظور افزایش حق پس اندازشان نزد صندوق کارسازی گردد.

به گزارش  صدای پول ، عبدالله عباسی مدیر اعتبارات و تسهیلات صندوق قرض الحسنه شاهد با اشاره به عملیاتی شدن کسر مابه التفاوت افزایش حقوق سالیانه اعضاء از محل حقوق پرداختی در آبان ماه تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیئت مدیره، همه ساله به منظور تقویت منابع و افزایش پس انداز اعضاء نزد صندوق، مابه التفاوت افزایش حقوق اعضاء کسر و به حساب پس انداز ایشان منظور می شود.

وی افزود: با پیگیری های به عمل آمده و حمایت های ریاست عالی بنیاد، معاون توسعه مدیریت، معاون تعاون و امور اجتماعی و ذیحسابی موضوع حذف صف انتظار دریافت وام در دستور کار قرار گرفت. اجرای این امر ضمن فراهم نمودن شرایط برای بهره مندی اعضاء از سقف تسهیلات صندوق، موجب می شود تا شاهد به وجود آمدن صف انتظار در اعطای وام های پرداختی نباشیم. چرا که ایجاد صف در روند پرداخت وام ضمن کاهش اثربخشی تسهیلات، موجب نارضایتی اعضاء نیز شده بود.

عباسی با تاکید بر اینکه طی سه سال گذشته و به دلیل شرایط کرونایی و نیز حمایت از ایثارگران این اقدام صورت نگرفته اظهار داشت: با توجه به افزایش سقف تسهیلات به ۵۰۰ میلیون ریال شاهد به وجود آمدن دوره انتظار چند ماهه جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه برای اعضا بودیم لذا با توجه به لزوم تامین منابع و از بین رفتن این دوره انتظار، مابه التفاوت افزایش حقوق اعضاء از محل حقوق پرداختی آبان کسر و به حساب پس انداز ایشان منظور می شود.

وی ادامه داد: بی شک یکی از مهمترین وظایف این مجموعه صیانت از منابع و پس انداز اعضاء خود می باشد و هر یک از این عزیزان در صورت عدم تمایل به ادامه عضویت و بهره مندی از خدمات صندوق می تواند در صورت بدهکار نبودن با اعلام انصراف، مبلغ پس انداز خود را دریافت نماید.

مدیر اعتبارات و تسهیلات صندوق قرض الحسنه شاهد تاکید کرد: همه اعضاء با امضاء فرم تقاضای عضویت در صندوق، در ماده هفتم به صورت داوطلبانه این وکالت و اختیار را به صندوق داده اند تا مابه التفاوت افزایش حقوق سالیانه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران کسر و به منظور افزایش حق پس اندازشان نزد صندوق کارسازی گردد.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: این مشارکت اعضاء و تقویت منابع صندوق گامی مهم به سوی افزایش کمی و کیفی خدمات قابل ارایه توسط این صندوق خواهد بود تا ان شاء الله در آینده ای نزدیک موفق به اجرای طرح های ارایه شده به بانک مرکزی باشیم.

گفتنی است با مجوز بانک مرکزی و افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال میزان تسهیلات پرداختی در صندوق قرض الحسنه شاهد در هفت ماه نخست امسال به ۲۱ هزار میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل ۴۷ درصد رشد داشته است.

Twitter Google+ Facebook
106 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها