- صدای پول - https://sedayepool.ir -

کارگران محور دستیابی به توسعه پایدار

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با انتشار پیامی، فرا رسیدن اول ماه می روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

 به گزارش صدای پول  به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران [1]، متن پیام به این شرح است:

اول ماه می مصادف با ۱۱ اردیبهشت ماه، تحت عنوان روز جهانی کارگر نام گذاری شده است تا بهانه ای باشد برای ارج نهادن به مقام شامخ کارگر و همچنین تلاش در راستای نهادینه کردن فرهنگ کار. این روز را خدمت همه کارگران عزیز میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید دارند، تنها راه دستیابی به توسعه پایدار و همچنین حفظ استقلال کشور، از مسیر توجه به “تولید ملی” می گذرد و در این مسیر نقش کارگران و تلاشگران عرصه کار و تولید، نقش بسیار موثر و تعیین کننده ای است. بدون شک قشر معزز کارگر به عنوان یکی از شریف ترین و ارزشمندترین اقشار جامعه، نقش محور دستیابی به توسعه پایدار و شکوفایی اقتصادی کشور را برعهده دارد.

کارگران و بازنشستگان عزیز به عنوان صاحبان اصلی بانک رفاه کارگران همواره در کانون توجهات این بانک قرار داشته اند و بخش قابل توجهی از برنامه های توسعه ای بانک با محوریت رفع نیازهای مالی این عزیزان و ارائه خدمات متنوع تسهیلاتی به آنان تدوین و اجرایی شده است. همواره سعی شده است تا ارائه خدمات تسهیلاتی به کارگران و بازنشستگان عزیز با اهتمام بیشتری در دستور کار قرار گیرد و هرگز شرایط دشوار ناشی از شیوع ویروس کرونا و مسائل اقتصادی، خدمت رسانی به این قشر زحمتکش و پر تلاش را متوقف نکرده است.

بانک رفاه کارگران در سال جاری نیز که تحت عنوان سال “تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” نام گذاری شده است، تلاش خواهد کرد تا به سهم خود در راستای حمایت از تولید ملی و تلاشگران این عرصه گام بردارد و نسبت به توسعه بیش از پیش ارائه خدمات اعتباری و تسهیلاتی به کارگران عزیز اقدام کند.

بار دیگر فرا رسیدن روز کارگر را خدمت تمامی تلاشگران و فعالان عرصه کار و تولید تبریک عرض نموده، از خداوند متعال برای ایشان سلامتی و آرامش مسالت دارم.

اسماعیل لله گانی [2]