- صدای پول - https://sedayepool.ir -

کارگران، مستحکم‌ترین پایه‌های تولید هستند

 

به گزارش صدای پول از  روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبدالله قدوسی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارو کارگر که صبح امروز در پگاه تهران برگزار شد، ضمن اعلام این مطلب افزود: در سال تولید، مانع زدایی‌ها، پشتیبانی‌ها، از همکاران سختکوش شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران، از صمیم قلب و در کمال تواضع، تجلیل می‌کنم.

 

او با اشاره به دستاوردهای کسب شده در حوزه توسعه صادرات و ورود محصولات جدید به بازار، افزود: این مهم جز به همت و تلاش تمامی نیروها فارغ از رده و رتبه شغلی، میسر نمی‌شد.

مدیرعامل صنایع شیر ایران ابراز امیدواری کرد: با همت مضاعف کارگران و تلاش مسئولان شاهد افزایش بهره وری پگاه در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی، باشیم.

سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران نیز به سرمایه گذاری و بهره برداری از پروژه‌های شرکت با ارزش بیش از پانصد میلیارد ریال اشاره و تصریح کرد: با راه اندازی خطوط تولیدی، اثرات مثبت آن را در سال جدید و سال‌های آتی ملموس می‌شود.

 

در این مراسم که معاونین مدیرعامل صنایع شیر ایران و مدیر بازارگستر پگاه منطقه ۵ نیز حضور داشتند، از ۱۴ کارگر نمونه شرکت پگاه تهران تقدیر و تندیس زرین به ایشان، اهدا شد.