تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 96266 تاریخ انتشار : 1 فروردین 1402

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش  صدای پول از سایپانیوز، در این پیام آمده است:

به نام خداوند مهرآفرین

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ 

با درود و تحیت

بهار آغاز تحول، موسم نوشدن و رویش دوباره طبیعت است که به ما می آموزد تا با اتکاء به خالق هستی، در عرصه کار و زندگی با رویکردی نو در مسیر تعالی و پیشرفت گام برداریم و با تمرکز بر اهداف و برنامه ها لحظه ای درنگ نکنیم چرا که قطار پیشرفت ایستگاه توقف ندارد.

بهار ۱۴۰۲ در تقارن با ماه بهار قرآن، فرصتی گران بها برای آغاز تحول و ناب زیستن است. امیدوارم که بتوانیم از تقارن این دو عید خجسته، در اندیشه و عمل بهره مند شویم.

در سال ۱۴۰۱ سختی ­ها و بحران های حاصل از تحریم های ظالمانه عرصه را برای صنعت خودرو تنگ کرده بود و از طرفی با افزایش بهای نهاده‌های تولید و هزینه‌های سربار و همچنین قیمت گذاری دستوری و عدم افزایش قیمت محصولات تولیدی بر دامنه مشکلات خودروسازان داخلی افزوده شد.

با همه این شرایط، سال ۱۴۰۱ را در حالی پشت سر می گذاریم که به مدد الهی و با تلاش، پشتکار، همدلی و همراهی تمامی کارگران، کارکنان و مدیران، گروه سایپا اندیشه تحول و تعالی را با رویکردی نوین به عمل ثمربخش و امیدآفرین مبدل ساخته است.

گروه خودروسازی سایپا در سال ۱۴۰۱ موفقیت های زیادی را به دست آورده که عمده این موفقیت ها به شرح زیر است:

-ارتقاء بهره وری با عبور مستقیم ۱۰۰ درصد و تجاری سازی تولیدات.

– کاهش زیان انباشته و افزایش سود عملیاتی.

– رشد چشمگیر حجم تولیدات و ثبت رکوردهای تولید در اغلب شرکت‌های زیرمجموعه.

– توسعه محصولات با طراحی خودروهای جدید سواری و تجاری شامل؛ ساینا.اس دوگانه‌سوز و ساینا.اسCVT و اتوماتیک، شاهین پلاس، شاهین اتوماتیک، اطلس، آریا، سهند، P90، وانت پادرا لانگ، وانت کاریز، ون ۱۴ نفره و….

– تولید قوای محرکه جدید و بهینه سازی موتورهای فعلی.

– اولین واردکننده خودروهای جدید در راستای سیاست‌های دولت محترم.

– صادرات محصولات سایپا به ونزوئلا و انعقاد قرارداد صادرات به کشورهای روسیه و بلاروس.

– داخلی سازی خطوط و برخی از قطعات خودرو.

– ارتقاء کیفیت محصولات و افزایش اقبال عمومی جامعه برای خرید محصولات تولیدی گروه.

– رشد عرضه لوازم یدکی با کیفیت برای افزایش ایمنی خودروهای قدیمی.

–  تکریم مشتریان در بخش خدمات پس از فروش.

– رعایت حقوق ذی‌نفعان درونی و بیرونی و…

بدون شک در کسب این موفقیت ها همه کارکنان پرتلاش در گروه سایپا و زنجیره تأمین نقش مؤثری داشته اند و همچنان چشم به همراهی‌شان دوخته ایم.

سال ۱۴۰۲ را برای گروه خودروسازی سایپا، سالی درخشان و پرفروغ در صنعت خودرو می دانم و امید فراوان دارم که با معرفی و عرضه محصولات جدید و به بارنشستن اغلب طرح‌های توسعه‌ای، پرچم سایپا بر بلندای بام صنعت خودرو به اهتزار درخواهد آمد.

فرا رسیدن عید نوروز و ماه پرخیر و برکت رمضان را به تمامی صنعتگران کشور، تلاشگران صنعت خودرو به ویژه همکاران گرانقدرم در تمامی واحدها و شرکت های زیرمجموعه گروه سایپا تبریک و شادباش می گویم و برای همه عزیزان سلامتی و موفقیت آرزومندم.

نام‌گذاری سال جدید با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و تاکید بر تداوم تولید و توسعه اشتغال برای جوانان، انگیزه‌ای مضاعف به جهادگران سنگر تولید در گروه خودروسازی سایپا خواهد بخشید تا در سایه تعهد و تخصص، پس از بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه و موفقیت در رونق‌بخشی به تولید، خود را برای یک جهش بزرگ در سال جدید آماده کنند.

اطمینان دارم که در سایه رهبری عالمانه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و درایت و همت دولت خدمتگزار و مردمی، ایران اسلامی قله های عزت و افتخار را فتح خواهد کرد.

                                                  محمدعلی تیموری

                                                 مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

Twitter Google+ Facebook
195 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها