تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 96241 تاریخ انتشار : 28 اسفند 1401
دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن در آستانه فرارسیدن سال ۱۴۰۲، عید نوروز و ماه مبارک رمضان پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش  صدای پول از روابط عمومی بانک صنعت و معدن در متن این پیام آمده است:
نوروز؛ ارمغان شکوه بهار و بزرگداشت دوستی ها و مهربانی هاست و فرصتی است تا از گرداننده احوال بخواهیم در آستانه تحول طبیعت، احسن الحال را برای ما رقم بزند.
یک سال دیگر را با همه فراز و فرود‌ها، موفقیت ها و شادکامیهایش، پشت سر نهادیم و توانستیم با آگاهی نسبت به رسالت حرفه‌ای خود، اقدامات مؤثری را در پشتیبانی از کارآفرینان، صنعتگران و معدنکاران عزیز کشورمان به انجام برسانیم و امیدواریم سال جدید که آغاز آن با ماه مهمانی خدا، ماه پربرکت رمضان مقارن گشته، سالی همراه با میمنت، سربلندی و خیر فراوان برای همه ملت شریف ایران باشد.
در سالی که گذشت، با همت کارکنان ساعی این بانک در راستای احداث، بازسازی و نوسازی، احیاء و تامین سرمایه در گردش صنایع مختلف کشور بالغ بر ۵۰۰ هزار میلیارد ریال، تسهیلات پرداخت نموده و موفق شدیم در راستای تحقق شعار سال با عنوان “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” به ۱۴۰ شرکت دانش بنیان، ۴۱۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۴۴ هزار و ۴۴ میلیارد ریال اعطا نماییم.
برای سال آینده نیز در نظر داریم تا در سایه عنایت پروردگار متعال و تلاش و همت همه همکاران ضمن ارتقاء جایگاه خود در صنعت بانکداری کشور با بهره گیری از ظرفیت های تخصصی و توسعه ای این بانک در مسیر خدمت به مشتریان و جلب رضایت دیگر ذینفعان، گام های بلند و استواری در تحقق شعار مشتری محوری برداریم و با حرکت در مسیر اهداف تعیین شده در برنامه راهبردی بانک از جمله تحقق برنامه تحول دیجیتال بانک و پیاده سازی بانکداری دیجیتال و تمرکز بر وصول مطالبات برای نیل به اهداف کلان و شکوفایی اقتصاد کشور اهتمامی شایسته داشته باشیم.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک صنعت و معدن، فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی و حلول ماه مبارک رمضان را به همه مردم ایران به ویژه فعالان عرصه صنعت، معدن و اقتصاد کشور تبریک و تهنیت عرض نموده، و امیدوارم سال جدید تحت توجهات امام زمان (عج)، سالی سرشار از امید، هم‌افزایی و موفقیت روزافزون برای همگان باشد.

Twitter Google+ Facebook
169 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها