- صدای پول - https://sedayepool.ir -

پیام تبریک مدیر عامل بیمه دانا به مناسبت سالگرد تاسیس این بیمه


صدای پول:دکتر بیژن صادق، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در پیامی فرا رسیدن سالگرد تاسیس بیمه دانا و روز ملی بیمه را به عموم فعالان صنعت بیمه به ویژه همکاران، نمایندگان و کارگزاران این شرکت تبریک گفت.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بیمه دانا در متن پیام تبریک دکتر صادق خطاب به فعالان صنعت بیمه چنین آمده است:

همکاران گرانقدر و سخت‌کوش

 سلام علیکم؛

خداوند یکتا را سپاسگزاریم که ما را مورد لطف و رحمت خود قرار داد تا با همت بلند همکاران پرتلاشمان نقش بیمه دانا در عرصه خدمت رسانی به هموطنان را بیش از پیش پررنگ ببینیم.

همانطور که می‌دانید؛ بیمه دانا از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۳۹۵ با پشتکار همکاران ارجمند در تمام سطوح توانست پرتفوی خود را از ۷۳۰ میلیارد تومان به حدود ۲۲۰۰ میلیارد تومان افزایش دهد و جایگاه خود را به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر بیمه ای تثبیت کند و ضمن حضور در مناسبات اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی پاسخگوی ذینفعان خود باشد.

بیمه را در ادبیات کهن ایران تعاون و همیاری معنا کرده‌اند و در عصر جدید آنرا معنایی نو بخشیده اند. بیمه و حمایت در ذات رفتار و کردار ما نهفته است.

طی روزهای اخیر حادثه زلزله در مناطق غرب کشور کام انسان‌های نوعدوست را تلخ کرد و ویرانه‌های برجای مانده از زلزله دل همگان را به درد آورد، ولی مردم با محبت کشورمان از فقیر و غنی گرفته تا پیر و جوان، از دورافتاده ترین مناطق برای کمک به هموطنان، خود را به مناطق زلزله‌زده رساندند، حس کردیم که یکی هستیم!

زلزله روی زمین اتفاق افتاد ولی حس ملی میهنیمان را بار دیگر در دل‌ها بیدار کرد و زلزله خوبی‌ها و نیکی‌ها بار دیگر به خروش آمد و مشق انسانیت کردند.

زلزله اخیر، نیک‌بختی ملت ایران را بار دیگر جلا بخشید. این زلزله شرکت‌های بیمه و از جمله بیمه دانا را به جنب‌وجوش واداشت و همه را بر حسب وظیفه حرفه‌ای، انسانی و اخلاقی گرد هم آورد و بیمه را معنایی دیگر بخشید که “من یار تو هستم کنار تو هستم”.

عزیزان و سروران گرامی؛ حادثه در کمین ما و عزیزانمان است و ما باید برای پیشگیری از بروز آن برنامه داشته باشیم و از امنیت و آرامش خود و خانواده‌مان اطمینان حاصل کنیم. بی تردید توانایی و اطمینان به آینده با بیمه فراهم می شود.

در آستانه ولادت با سعادت حضرت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام صادق(ع)، ضمن تبریک سیزدهم آذر ماه، سالروز تاسیس بیمه دانا و روز بیمه، مراتب قدردانی خود را از تلاش عموم همکاران اعم از صف و ستاد، نمایندگان و کارگزاران در سراسر کشور ابراز داشته، سعادت، سلامت، دوام و کامیابی شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

تندرست و پایدار باشید

 بیژن صادق

نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل