تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 96236 تاریخ انتشار : 28 اسفند 1401

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن عید سعید نوروز را به ملت بزرگ ایران به ویژه ساکنان جزیره کیش تبریک گفت.

به گزارش صدای پول از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پیام تبریک سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن عید سعید نوروز به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حلول سال نو و عید سعید نوروز را به ملت بزرگ ایران بویژه اهالی سرافراز کیش تبریک عرض می‌کنم و بهترین حال را از ساحت ربوبی محول الاحوال برای همگان مسئلت دارم.

بهار ۱۴۰۲ در حالی از راه رسید که پس از تلخکامی‌های ناشی از کینه و شرارت‌ دشمنان اسلام و ایران، نسیم شفابخش شادی و امید را با خود به همراه آورده است. بی‌شک خجسته‌ترین ارمغان این فصل تازه، تقارن بهار طبیعت با بهار رمضان است.

تقارنی که نوروز ایرانی را با نفحات قرآنی درهم آمیخته و فرصت بی‌نظیری برای شکوفایی معنوی مسلمانان اعم از شیعه و سنی فراهم ساخته است. علاوه بر این در ساحت عمومی کشورمان بسترهای تازه‌ای برای تحول و شکوفایی اقتصاد، ارتقاء تولید، و رونق کسب و کار پدید آمده است که امیدوارم هرچه زودتر باعزم ومشارکت جدی آحاد ملت و عموم مسئولان، شاهد به ثمر نشستن نهال امیدی باشیم که در این بستر روییده است.

ارمغان دیگر این بهار، بسط و توسعه‌ی همکاری‌های منطقه‌ای و جهانی در عرصه‌ی دیپلماسی است. دستاوردی بزرگ که هم‌راستا با اقتدار روزافزون دفاعی و نظامی کشورمان فرصتی کم‌نظیر را پیش رویمان نهاده است. فرصتی که همه‌ ارکان نظام ازجمله سازمان مناطق آزاد بویژه مسئولان و شهروندان جزیره‌ زیبای کیش را در معرض آزمون بزرگی قرار داده و به همکاری و تلاش بیش از پیش فرامی‌خواند.

اکنون پنجره‌های تازه‌ای به روی تعامل و همزیستی با سایر دولت‌ها و ملت‌ها، بویژه کشورهای همجوار ما در خلیج فارس گشوده شده است و همه ما موظیم که افق‌های این گشایش را وسعت ببخشیم و از مواهب آن در جهت بهروزی میهن بهره ببریم.

نیل به این مقصود نیز مستلزم مهندسی راه، برنامه‌ریزی علمی و نگاه همه‌جانبه نگر در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری‌ و سایر زمینه‌هاست.

بنابراین لازم است به حضور یکایک اهالی شریف و اصناف عزیز جزیره و نیز گردشگران گرامی و سرمایه‌گذاران محترم عرض کنم بنده و سایر همکارانم در سازمان منطقه آزاد کیش آماده‌‌ی همفکری و مساعدت فرد فرد شما عزیزان هستیم و دست یاری علاقمندان به توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را به گرمی می‌فشاریم.

امید است به فضل الهی و در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و مجاهدت‌های خالصانه‌ی دولت محترم، هرچه زودتر جزیره‌ی کیش، این نگین درخشان خلیج همیشه فارس را به جایگاه برازنده‌ی خود برسانیم.

Twitter Google+ Facebook
315 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها