- صدای پول - https://sedayepool.ir -

پشتیبانی‌های بانک ملی ایران زمینه‌ساز توسعه شرکت‌ها

مدیرعامل شرکت اروم آدا گفت: بانک ملی ایران همواره به عنوان حامی صنعت کشور در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید با تامین مالی و تخصیص اعتبار، گام‌های حمایتی بسیار بلندی برداشته است.

به گزارش  صدای پول ، با فعالیت شرکت اروم آدا از سال ۷۰ به عنوان یکی از صنایع کلیدی و بزرگ در حوزه صنایع مواد غذایی کشور در استان آذربایجان غربی و تامین مالی این واحد صنعتی توسط بانک ملی ایران، بخشی از نیاز سبد غذایی خانوار های ایرانی تامین شده است.
حسن انتظار اظهار داشت: این واحد صنعتی با حمایت های بانک ملی ایران و با تکیه بر صنعتگران ماهر و متخصصان داخلی با دستیابی به دانش فنی، تکنولوژی پیشرفته، استاندارد های روز دنیا و تلاش و پشتکار موفق شده، ظرفیت خط تولید خود را افزایش دهد و زمینه اشتغال زایی نیروهای متخصص را در استان فراهم نماید.
وی گفت: با حمایت های به عمل آمده در حال حاضر این واحد تولیدی در صدد تنوع محصولات است و با راه اندازی تولیدات جدید در این کارخانه، ضمن تکمیل زنجیره تولید و رفع کامل نیاز داخل، امکان صادرات و دستیابی به بازارهای منطقه نیز میسر می شود.
این کارآفرین برتر استان آذربایجان غربی در ادامه اظهار داشت: بیش از ۱۴۰ محصول ما در گروه های کنسروها، سس ها، آبمیوه ها و کمپوت ها با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ساخت داخل و جدیدترین روش‌های آزمون در جهت تولید محصول باکیفیت تولید می شود.
این فعال عرصه صنعت با بیان این که اروم آدا رقابت در بازار های خارجی را جزء برنامه های اساسی خود قرار داده است، گفت: تاکنون با پشتیبانی های بانک ملی ایران محصولات خود را به کشورهای کانادا، سوئد، آمریکا، انگلستان، فرانسه، هلند، روسیه، روسیه سفید، آلمان، استرالیا، ژاپن، مالزی، ترکیه، عراق ، کویت، عربستان سعودی، نیجریه، کنیا، تانزانیا، بحرین و …صادر کرده ایم و هم ‌اکنون در صدد جذب مشتری‌های جدیدی در کشورهای جدید هستیم.
یعقوب زاده مدیرتولید شرکت اروم آدا در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران با اشاره به این که بانک ملی ایران را به ‌عنوان حامی صنعت کشور می‌شناسیم. اظهار داشت: خوشبختانه این بانک طی سال های اخیر با توجه به توانمندی‌هایی که دارد توانسته در موقعیت‌های مختلف، پاسخ‌گوی نیاز ما باشد و هر زمان نیاز داشتیم توانسته ایم از خدمات مالی و تسهیلات بانک ملی ایران بهره مند شویم که از آن جمله دریافت تسهیلات سرمایه در گردش برای تامین و تهیه مواد اولیه تولید شرکت بوده است.
غلام رضا بابایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که بانک ملی ایران رکود دار پرداخت تسهیلات به واحد های صنعتی و تولیدی جهت رونق تولید و اشتغالزایی در کشور است، اعلام کرد: با حمایت بانک‌ ملی ایران هیچ دغدغه‌ای برای تامین منابع مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و زیر ساخت های اساسی در استان نداریم.
وی تاکید کرد: بانک ملی ایران از جمله بانک‌هایی است که در هموارسازی تامین مالی صنایع کلیدی و زیر ساخت های اساسی در کشور، قدم‌های مناسبی را برداشته است.
گفتنی است؛ افزایش ظرفیت بخش خصوصی و تقویت توان اقتصاد شرکت های دانش بنیان همواره مورد حمایت بانک ملی ایران بوده است تا زمینه خودکفایی، اشتغالزایی، افزایش تولید ناخالص ملی و جهش و شکوفایی اقتصاد کشورمان فراهم شود.
شرکت اروم آدا در ۹ کیلومتری شهر ارومیه در جاده سنتو با مساحت تقریبی ۵۲ هزار متر مربع تاسیس شده است. این شرکت درپانزدهم آبان سال ۱۳۷۰ به منظور تولید انواع محصولات غذایی به بهره برداری رسید تولیدات اروم آدا در ابتدا شامل انواع رب گوجه فرنگی بود که به تدریج و با توجه به نیاز مشتریان و نیز سیاست های توسعه شرکت تعداد و تنوع محصولات امروز به بیش از ۱۴۰ محصول افزایش یافته است