- صدای پول - https://sedayepool.ir -

 پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون

 

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون از پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون در سال جاری خبر داد.

به گزارش  صدای پول از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ سید باقر فتاحی در کمیته راهبردی شعب بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی افزود: بر اساس تسهیلات تخصیصی طی ۸ ماه امسال معادل میزان تسهیلات سال گذشته از سوی این بانک به مشتریان تسهیلات اعطا شده است.

?فتاحی با اشاره به تحریم‌های ثانویه اخیر آمریکا علیه نظام بانکی کشورمان اظهار داشت: طی دو ماه اخیر به دنبال اعمال تحریم‌های ثانویه بانک توسعه تعاون و ۱۴ موسسه مالی و بانکی دیگر کشورمان نیز شامل تحریم‌های ثانویه شد که این موضوع بی‌تردید موانعی بر سر راه فعالیت‌های مالی و بانکی ایجاد می‌کند ولی امیدواریم با گشایش‌های آتی که انشا الله در کشور ایجاد می‌شود شاهد رفع برخی چالش‌های موجود باشیم.

?وی با اشاره به ظرفیت‌های استان آذربایجان شرقی گفت: این استان به لحاظ ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی یکی از استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود که امیدواریم با افزایش توان همکاران این استان به جایگاه واقعی خود برسد.

?رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون اذعان داشت: انتظار داریم استان آذربایجان شرقی با این میزان ظرفیت جزو پنج استان برتر کشور قرار گیرد.

?فتاحی با اشاره به تغییرات مدیریتی صورت گرفته در استان گفت: با تغییرات صورت گرفته در استان امیدواریم شاهد جبران کاستی‌ها و رشد مشهود در عملکرد استان باشیم که بی‌تردید این امر محقق نمی‌شود مگر با همدلی و مشارکت تمام همکاران استان.

?وی ادامه داد: در حال حاضر فضای استان فضای کار به‌دوراز مسائل حاشیه‌ای است که بی‌تردید می‌توان در مدت چهار ماه باقی‌مانده از سال با انتخاب یک رویکرد توسعه محور شاهد بهبود شاخص‌های استان در سطح کشور باشیم.

?رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه به موضوع افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون اشاره کرد و افزود: موضوع افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون به ۱۴ هزار میلیارد ریال خبر بسیار خوش برای این بانک است که بی‌شک زمینه توسعه فعالیت‌های بانک را بیش از پیش فراهم می‌کند.

?وی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های بانک در طول سال‌های گذشته دیده شدن است که خوشبختانه این امر در طول سال‌های اخیر محقق شده است و هم‌اکنون بانک توسعه تعاون در بسیاری از موضوعات تصمیم‌گیری کشور دیده می‌شود.

?فتاحی در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون و وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: بر این اساس بانک توسعه تعاون در اجرای طرح مسکن ملی متعهد شده است که تأمین مالی احداث ۷۵ هزار واحد مسکونی را تأمین کند.

?وی همچنین به موضوع بهره‌مندی از ظرفیت ماده ۵۶ اشاره کرد و گفت: بانک توسعه تعاون می‌تواند در طرح‌های عمرانی استانی مشارکت داشته باشد بدین صورت که در صورت اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه به منظور تابید تضمین بانک؛ مشارکت درروند اجرای طرح عمرانی محقق شود.

?وی اضافه کرد: این امر در راستای تکمیل پروژه‌های عمرانی تأثیر بسیار زیادی دارد که در صورت آمادگی مدیران ارشد استانی؛ این بانک آمادگی کامل برای مشارکت در طرح‌های عمرانی را دارد.

?رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه صدور اسناد خزانه را از دیگر ظرفیت‌های ویژه این بانک عنوان کرد و گفت: بعد از بانک ملی؛ بانک توسعه تعاون به عنوان بانک دولتی انتشار اسناد خزانه را عهده‌دار است.

?گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی می‌افزاید، رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون به همراه برخی مدیران ستادی بانک به منظور ارزیابی عملکرد شعب استان آذربایجان شرقی در تبریز حضور دارند.

#بانک_توسعه_تعاون #تسهیلات #رئیس_هیات_مدیره #موسسه_مالی_و_بانکی #تبریز #استان_آذربایجان_شرقی #طرح_های_عمرانی_استانی #بانک #توسعه #استان #بانکی #آذربایجان_شرقی

آدرس کوتاه شده: https://ttbank.ir/s/mfavgF