- صدای پول - https://sedayepool.ir -

پرداخت بیش از ۱۶ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک پاسارگاد

صدای پول:بانک‌پاسارگاد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق کسب ‌و کار و افزایش تولید و اشتغال، در ۶ ماه اول سال ۱۳۹۶ بیش از ۱۶ هزار و ۶۱ فقره تسهیلات ریالی پرداخت کرده‌است.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک با هدف افزایش تولید و اشتغال، سعی کرده‌است در ۶ ماه اول سال ۱۳۹۶ با اعطای بیش از ۱۸۷ هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال تسهیلات ریالی، گامی مؤثر در تحقق فرامین اقتصاد مقاومتی، در صنایع زیربنایی کشور بردارد.

بانک‌پاسارگاد همچنین در ۶ ماه اول سال ۱۳۹۶، با اعطای ۲ هزار و ۶۲۹ فقره وام ازدواج به میزان ۲۰۵ میلیارد ریال، به رسالت خود در ایجاد زمینه مناسب برای ازدواج جوانان جامه عمل پوشاند.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد با نگاه ویژه به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، نه تنها با اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان و تجار باعث رونق تولید و اشتغال شده‌است بلکه در پروژه‌های بسیار مهم فولادی، سیمانی، پتروشیمی، آی‌تی و … که نقش بسیار مؤثری در پیشرفت کشور دارند، زمینه را برای اشتغال تعداد بسیار زیادی از جوانان فراهم کرده‌ و باعث رونق تولید در کشور شده‌است.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و سیستم دریافت نظرها در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir [1] آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان هستند.