تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 91360 تاریخ انتشار : 13 آذر 1401

نگاهی به عملکرد بانک پارسیان طی سال‌های گذشته نشان می‌دهد؛ این بانک علاوه بر مشارکت در تأمین مالی طرح‌های کلان اقتصادی در حوزه تولید محصولات استراتژیک و زیربنایی، همواره در تلاش برای تحقق توسعه متوازن و محرومیت‌زدایی مناطق مرزی و کم برخوردار بوده است. به همین علت همواره نقش برجسته‌ای در طرح‌های اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری بخصوص در بخش روستایی داشته است.

به گزارش  صدای پول ، بانک پارسیان در راستای عمل به بندهای تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ و همگامی باسیاست‌های دولت تسهیلات مختلفی در بخش‌های ازدواج، فرزند آوری، اشتغال‌زایی و غیره به متقاضیان پرداخت کرده است.

گزارش‌های آماری منتشرشده نشان می‌دهد؛ پارسیان از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱، به‌منظور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بالغ‌بر ۱۰ هزار و ۸۳۳ فقره وام فرزند آوری به مبلغ ۴هزار و ۲۶ میلیارد ریال و در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن و تسهیل ازدواج جوانان حدود ۸ هزار و ۳۳۹ فقره وام ازدواج به مبلغ ۱۱ هزار و ۲۰۸ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین با توجه به اهمیت توسعه اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری در روستاها و مناطق کم برخوردار و ایجاد اشتغال پایدار در بخش روستایی و عشایری در مدت یادشده این بانک بالغ‌بر ۱۵ هزار و ۴۱۶ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برکت به مبلغ بیش از ۹ هزار و ۸۲۶ میلیارد ریال به مشمولان طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور بنیاد برکت ارائه داده است.

همان‌طور که اشاره شد توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی اقشار جامعه و عمل به وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی خود و توانمندسازی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر رویکردهای این بانک است که در مسیر تحقق آن‌ها در ۱۰ ماهه نخست امسال تعداد ۲،۷۶۴ وام قرض‌الحسنه اشتغال بالغ‌بر ۲،۵۰۹ میلیارد ریال به مددجویان این سازمان‌ها پرداخت شده است.

همچنین در راستای تامین نیازهای هموطنان درحوزه مسکن، بانک پارسیان از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه سال جاری تعداد ۵۴۲ فقره تسهیلات تعمیر مسکن به ارزش بیش از ۵۳ میلیارد ریال به متقاضیان از سوی بانک پارسیان پرداخت‌شده است.

Twitter Google+ Facebook
88 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها