- صدای پول - https://sedayepool.ir -

همدلی، پشتکار و پیگیری، رمز رسیدن به اهداف است

 

مدیرعامل بانک دی همدلی، پشتکار و پیگیری را رمز رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده دانست و گفت: بانک دی، با همدلی و تقویت همبستگی همه عوامل در حال پیشرفت است و آمار موجود از بهبود هر چه بیشتر شاخص‌های عملکردی بانک حکایت دارد.

به گزاش صدای پول  به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در جمع روسا و معاونین شعب منتخب با تبریک فرارسیدن هفته پژوهش، برنامه‌ریزی را یکی از مهم‌ترین اصول رسیدن به اهداف دانست و افزود: نظارت و رصد روزانه و ماهانه عملکرد شعب، می‌تواند علاوه بر ارائه شناخت لازم نسبت به چالش ها، راهکارهای مناسب را پیش روی تصمیم‌گیران بگذارد.

وی کاهش بندهای حسابرسی صورت‌های مالی بانک دی طی شش ماه نخست سال جاری را حاصل تلاش شبانه‌روزی همه کارکنان و نیز توجه ویژه به توانایی‌های داخلی دانست و ادامه داد:  بانک، با همدلی و تقویت همبستگی همه عوامل در حال پیشرفت است و آمار موجود از بهبود هر چه بیشتر شاخص‌های عملکردی بانک حکایت دارد.

مدیرعامل بانک دی بهره‌برداری کافی از ابزارهای بانکداری غیرحضوری، پرداخت تسهیلات خرد و تمرکز بر جذب منابع ارزان قیمت را از ظرفیت‌های موجود برای تسریع در تحقق اهداف بانک دانست و گفت: با تزریق روحیه تلاش به ارکان سازمان، همه واحدها نقش خود را در ارتقای بانک به خوبی ایفا خواهند کرد.

همچنین احیای مشتریان قدیمی، وصول مطالبات غیرجاری، احیای حوزه ارزی، فعال کردن مشاوران مشتری و کشف بازارهای جدید از جمله مواردی بود که از سوی روسا و معاونان شعب منتخب به عنوان راهکارهای امتحان شده در جهت بهبود عملکرد واحدها ارائه شد.

در این جلسه که با حضور امجد خضری معاون شعب و جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد، از روسا و کارکنان سه شعبه ایثار مشهد، یاسوج و بجنورد به دلیل تحقق اهداف یک ماهه و نیز از مسئولان اداره آموزش به دلیل تلاش برای ارتقای دانش و مهارت‌های همکاران جهت بهبود عملکرد شعب قدردانی شد.