- صدای پول - https://sedayepool.ir -

همایش فصلی مدیران ستاد و روسای شعب شرکت بیمه دی برگزار شد

صدای پول:همایش فصلی مدیران ستاد و روسای شعب شرکت بیمه دی ٩ و ١٠ آبان ماه با محوریت قرارداد بیمه درمان تکمیلی جامعه ایثارگری کل کشور (طرح جبران)، در مجتمع چهارباغ کردان برگزار شد.

به گزارش  صدای پول و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ در این همایش که با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران ستادی، روسای شعب و کارشناسان ستاد برگزار شد، مهندس سید مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی “طرح جبران” را فرصت خدمتگذاری به قشر معظم خانواده شهدا و ایثارگران دانست و گفت: در مدت یک ماه از آغاز این طرح با استعانت از خدا متعال، این قرارداد که سهم قابل توجهی از بازار صنعت بیمه را در بر می گیرد با انسجام و دلسوزی همه مدیران و کارکنان شرکت به نحو مطلوبی در حال انجام است.
مدیرعامل بیمه دی گفت: این قرارداد یکی از مگا پروژه های بیمه ای در سطح کشور است، و قبل از اجرای آن سعی کردیم بستر لازم را فراهم کنیم. سه مرحله برای این طرح در نظر گرفتیم که مرحله اول استقرار و آماده سازی اولیه است که شامل الزامات و قراردادهای بیمارستانی است، مرحله دوم مرحله تثبیت است که ما سعی می کنیم از آن شتابزدگی ها را مهار کنیم و مرحله سوم مرحله ارتقای کیفیت و بهبود است که برای آن برنامه ریزی های خیلی جدی داشتیم.
وی افزود: باید در این مرحله با عقلانیت و بهره گیری از سه اصل اساسی شرکت؛ سلامت، حرفه ای گری و انسجام سازمانی به تثبیت شرایط و بهبود فرآیند ها اهتمام بورزیم. سرمایه اصلی شرکت بیمه دی متعلق به خانواده شهدا و ایثارگران است و ما خودمان را مدیون این قشر می دانیم و خدا را شکر میکنیم که خدمتگزار کسانی باشیم که بزرگترین ایثارها را داشته اند.
محمدرضا کشاورز معاون فروش و توسعه بازار گفت: انجام خدمتی در خور شان این عزیزان مستلزم به کار گیری تمامی ظرفیات های شرکت توأم با برنامه ریزی و پیش بینی های لازم است. فلسفه وجودی هر شرکت بیمه “جبران” است و ما نیز همگام با شعار شرکت “با شما برای جبران” سعی در جبران گوشه ای از ایثارگری این عزیزان داریم.
در این همایش همچنین معاونین فنی، مالی و برنامه ریزی در پنل های جداگانه ابعاد این طرح را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.
در همان اولین ساعت قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران، خدمت رسانی را آغاز کردیم
عباسعلی بنی صفار، عضو هیئت مدیره و معاون فنی شرکت بیمه دی از همکاری و اهتمام کارکنان در اجرای این پروژه قدردانی کرد و گفت: همه اتفاق نظر داشتیم انسجام و روحیه کارکنان شرکت می تواند بازوی توانایی برای اجرای این قرار داد باشد.
وی افزود: هم زمان با ساعت آغازین شروع قرار داد ارائه خدمات بیمه ای به جامعه معظم ایثارگری آغاز شد. با معاونین بنیاد شهید جلسات هماهنگی زیادی داشتیم و سعی کردیم با تلاش شبانه روزی و جدی کارکنان ستاد و استان ها توانستیم تا کنون موفقیت خوبی در اجرای این پروژه کسب کنیم.
در حال طراحی ساز و کار نظارتی ویژه ای هستیم
سید مهدی احمدی معاون برنامه ریزی و تحول شرکت بیمه دی با اعلام طراحی سیستم نظارتی ویژه برای کنترل فرآیندهای طرح جبران گفت: بالغ بر ۵ هزار نفر ساعت آموزش تکنیک های روز در بخش های مرتبط با طرح جبران در سراسر شعب کل کشور داشته ایم. احمدی افزود: انتظار داریم همکاران شعب که در واقع افسران خط مقدم در اجرای پروژه هستند با صبر و شکیبایی همه موارد را تحت نظر داشته باشند و از گزارش گیری، پایش اطلاعات و پیگیری، گام بردارند.
شرکت در مدار رشد و توسعه قرار دارد
اسماعیل داورپناه معاون اقتصادی و توسعه منابع با اشاره به فرآیند های نظارتی گفت: در تمامی ارکان اجرای این قرار داد باید روی نظارت ها به شدت حساس باشیم. شرکت در مدار توسعه قرار گرفته است و روز به روز شاهد شکوفایی هستیم و هنوز معتقدم که می توانیم به پدیده شدن در صنعت فکر کنیم.
معاون اقتصادی شرکت بیمه دی اظهار داشت: از ظرفیت های خوبی که در کشور وجود دارد برای پیشبرد قرارداد استفاده کرده ایم که روند اجرای قرارداد را چابک تر کرده است.
کارگروه های ویژه روسای شعب در خصوص طرح جبران بخش دیگری از این همایش دو روزه بود که در فضایی صمیمی برگزار شد.