- صدای پول - https://sedayepool.ir -

نیازهای مشتریان، پیشران تولید محصول در شرکت مبین‌نت است

اختصاصی/

مدیر فروش خدمات سازمانی در شرکت ارتباطات مبین‌نت در گفت‌وگو با خبرنگار صدای پول، گفت: پاسخ به نیازهای مشتریان،پیشران تولید محصول در شرکت مبین‌نت است؛ از این رو حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصت مناسبی برای ارتباط با مشتریان، گفت‌وگو با آن‌ها و ارائه محصولات مبین‌نت متناسب با نیازهایشان است.
امیر صالح احیایی با اشاره به هدف شرکت مبین‌نت برای کسب جایگاه اول در حوزه ICT و عنوان انتخاب اول مشتریان گفت: برای تحقق این هدف برنامه‌های مختلفی به اجرا گذاشته شده است. در طول اجرای این برنامه‌ها توانستیم سرویس‌های ارتباطی خود را به سازمان‌های مختلفی به‌خصوص در بخش مالی و بازار سرمایه ارائه دهیم.
وی افزود: شرکت مبین‌نت در راستای مشتری‌مداری در تلاش است تا از فرصت حضور در نمایشگاه‌ها برای ارتباط و تعامل بهینه با مشتریان استفاده کند. این نمایشگاه فرصت خوبی است تا مبین‌نت در کنار همه کسب‌وکارها قرار گیرد و از این طریق می‌تواند هزینه دریافت خدمات ارتباطی را به‌صورت چشمگیری و با بهترین کیفیت کاهش دهد.
احیایی با تقسیم‌بندی نمایشگاه‌ها به سه دوره قبل، حین و پس از زمان برگزاری نمایشگاه گفت: شیوع کرونا نمایشگاه‌ها را در زمان برگزاری تحت تاثیر قرار داده است بنابراین ما تلاش کرده‌ایم تا قبل از نمایشگاه مذاکراتی شکل گرفته و بعد از نمایشگاه به عقد قرارداد منجر شوند. خوشبختانه در این نمایشگاه نیز از مشتریان خوب مبین‌نت دعوت به عمل آمد و مذاکراتی شکل گرفت که امیدواریم دستاوردهای خوبی داشته باشد.
مدیر فروش خدمات سازمانی در شرکت ارتباطات مبین‌نت تاکید کرد: این شرکت در بخش مالی و بورس نیاز مشتریانمان را موتور محرکه رشد خود قرار داده است. این دسته از مشتریان در لبه تکنولوژی فعالیت دارند، بنابراین ما تلاش داریم تا نیازهای متعدد آن‌ها را در قدم اول تبدیل به محصول کنیم و با طی کردن مسیر تجاری‌سازی، آن‌ها را روانه بازار کنیم.

گزارشگر: نسیبه نجفی