- صدای پول - https://sedayepool.ir -

“نوری” بازهم طلایی شد

🔹تندیس زرّین رضایت مندی مشتری به غول آروماتیک ایران رسید

 

مجتمع پتروشیمی نوری بزرگ‌ترین آروماتیک ایران، با کسب تندیس زرّین دوازدهمین اجلاس رضایت مندی مشتری، بر پیشرو بودن خود در عرصه‌های مختلف صحه گذاشت.

به گزارش  صدای پول از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دوازدهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد “مشتری مداری” در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما و با حضور صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و اصناف کشور برگزار شد.
در این اجلاس که به همت اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، شرکت پتروشیمی نوری توانست بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در چهارچوب محورهای همایش، تندیس زرّین رضایت مندی مشتری را در سطح ملی دریافت کند. آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، ارتقا سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، راهکارهای افزایش سهم بازار، آشنایی با نظام CRM و… از مهمترین شاخص های ارزیابی مشتری مداری است.
انتخاب شرکت‌های برگزیده این اجلاس ملی، هر ساله براساس ارزیابی‌های دقیق صورت گرفته از واحدهای تولیدی و خدماتی برتر کشور و پس از بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) صورت می گیرد.
زهدان مدیر زنجیره تأمین، بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی نوری در حاشیه این اجلاس گفت: شرکت پتروشیمی نوری به عنوان یکی از اولین دارنده‌های دو استاندارد مهم سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان ISO 10004:2018 و سیستم مدیریت شکایات مشتریان ۲۰۱۸:ISO 10002 در سطح شرکت‌های هم رده خود، همواره توجه ویژه‌ای به این مقوله مهم داشته است.