- صدای پول - https://sedayepool.ir -

نام پرواز همای؛خواننده پرآوازه کشور زینت بخش یک برند تولیدی/ محصولات شرکت تکین دشت روانه بازار می شود

نسیبه نجفی:محصولات شرکت تکین دشت خشکبار جنوب با برند “پرواز همای” به زودی وارد بازار می شود.

محمود عبدالرضایی مدیر عامل شرکت تکین دشت خشکبار جنوب در گفت و گو با پایگاه خبری صدای پول گفت:محصولات این شرکت به زودی وارد بازار استان های مختلف کشور می شود و پیش بینی ما این است که با توجه به کیفیت مرغوب این تولیدات به سرعت جای خود را در بازار داخلی باز خواهد کرد. وی افزود:تلاش ما این است که با توجه به ذائقه و سلیقه مردم بهترین محصول را با بسته بندی های مشتری پسند و با قیمت رقابتی وارد بازار کنیم.

عبدالرضایی تاکید کرد:خشکبار مورد نیاز برای تولیدات شرکت در مزارع متعلق به این شرکت تهیه می شوند. علاوه بر پسته بسته بندی در شرکت تکین دشت خشکبار جنوب محصولات متنوعی چون پودر پسته،خلال پسته،پرک پسته،پرک بادام،گرانول فندق،خمیر فندق و سایر محصولات در زمینه فرآوری تولید می شود.

 

وی ادامه داد:همزمان با آغاز به کار شرکت برای توزیع گسترده محصولات در استان های کشور،یک مرکز در دبی امارات تاسیس شده است تا روند صادرات محصولات شرکت تکین دشت خشکبار جنوب به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز آغاز شود.علاوه بر این بازارهای اتحادیه اروپا،روسیه و عراق از مقصدهای صادرات محصولات ایت شرکت خواهند بود.

مدیر عامل شرکت تکین دشت خشکبار جنوب درباره برند “پرواز همای” که نام خواننده مشهور کشورمان است گفت:بنده با جناب آقای پرواز همای رفاقت دیرینه دارم و از ایشان خواهش کردم تا در جهت حمایت از بخش تولید اجازه دهند تا از نام ایشان برای ترویج و معرفی محصولات شرکت در بازار استفاده کنیم که ایشان محبت کرده و پذیرفتند و در روز آغاز به کار شرکت کنسرتی را نیز در محل شرکت برگزار کردند که بازخورد بسیار خوبی داشت.

 

عبدالرضایی با اشاره به اینکه کارخانه شرکت در شهرستان انار مستقر است، گفت:با آغاز به کار فعالیت شرکت تکین دشت خشکبار جنوب ۳۰ شغل مستقیم به وجود آمده است و انتظار ما این است که با آغاز توزیع محصولات شرکت،میزان قابل توجهی شغل غیر مستقیم نیز ایجاد شود.

وی در پایان تاکید کرد:برآورد ما این است که با توجه به پتانسیل های بازار داخلی و ظرفیت بازارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس،بتوانیم کار خود را توسعه داده و از این طریق میزان اشتغالزایی را در سطح مطلوبی افزایش دهیم.