- صدای پول - https://sedayepool.ir -

موسسه اعتباری کاسپین از سه طرح تسهیلاتی جدید رونمایی کرد

صدای پول: موسسه اعتباری کاسپین در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان،پس از گذر از بحران‌های مربوط به برخی تعاونی‌های منحله،به عنوان نخستین اقدام با طراحی خدمات بسته اعتباری باران از سه طرح تسهیلاتی رونمایی کرد.

به گزارش صدای پول، طرح های «پایدار»، «مهر» و «آبان»، عناوین خدمات جدید تسهیلاتی موسسه اعتباری کاسپین هستند که مشتریان این موسسه می توانند از روز ۱۱ آذر ماه سال جاری با فراهم کردن شرایط اعلامی از تسهیلات ارزان قیمت بهره مند شوند.

در طرح «پایدار» مشتریان می توانند با افتتاح حساب کوتاه مدت که قابلیت دریافت و پرداخت دارد، ضمن بهره مندی از سود سپرده تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات با نرخ ۱۳% با دوره باز پرداخت ۲۱ الی ۳۵ ماهه برخوردار شوند.

طرح «مهر» نیز این قابلیت را دارد که مشتریان با افتتاح حساب کوتاه مدت می توانند علاوه بر دریافت سود ۶ درصدی سپرده، با رعایت ضوابط تعیین شده، تسهیلات با نرخ ۱۵ درصدی در قالب عقود مبادله ای (جعاله، فروش اقساطی) دریافت نمایند. سقف تسهیلات این طرح حداکثر ۶۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۲۴ تا ۶۰ ماه است.

بر اساس طرح «آبان» که در راستای تامین نیاز مالی کوتاه مدت متقاضیان طراحی شده است، مشتریان می توانند با افتتاح حساب کوتاه مدت و دریافت سود سپرده تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات با نرخ ۱۸% در قالب عقود مضاربه و سلف دریافت نمایند. مدت بازپرداخت این تسهیلات ۳ تا ۱۲ ماه است.

خاطر نشان می شود دستورالعمل اجرایی این طرح از تاریخ ۱۳۹۶.۰۹.۱۱ به کلیه شعب موسسه ابلاغ شده است و مشتریان می توانند با مراجعه به واحدها متناسب با نیاز خود اقدام نمایند.