- صدای پول - https://sedayepool.ir -

مهم‌ترین برنامه‌های فولاد بناب در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها؛ ادغام شرکت‌های تابعه، اجرای طرح‌های توسعه، بازسازی خطوط تولید نوردی، افزایش تولید و صادرات

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب اعلام کرد: تمام شرکت‌های تابعه این مجتمع به جز گسترش شهریار که بعد از اجرای فازهای توسعه‌ای انجام می شود، در یکدیگر ادغام و به یک مجموعه تبدیل خواهد شد.
به گزارش صدای پول از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، سورنا زمانیان گفت: ادغام شرکت‌های تابعه با هدف کاهش هزینه ها و توجه بیشتر به نیروی انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه مجتمع انجام می شود. نیروهای انسانی به مجتمع فولاد صنعت بناب منتقل می شوند.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود موضوع ادغام شرکت‌های تابعه تا دو ماه آینده به اتمام برسد و با توجه جدی به معیشت کارگران و ایجاد جذابیت برای کارکنان، به زودی شاهد چهره ای شادتر برای بناب خواهیم بود.
زمانیان تصریح کرد: اکنون علاوه بر رشد و ارتقاء سطح علمی نیروها، در حال اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در فولاد بناب هستیم. تلاش مدیران مجموعه برای بهبود وضعیت معیشتی کارگران به گونه‌ای است که خود کارگران اجازه نمی‌دهند تولید متوقف شود.
مدیرعامل مجمع فولاد صنعت بناب، اجرای طرح‌های توسعه را از دیگر برنامه‌های مهم امسال ذکر کرد و گفت: در زمان تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه، قطعا نیاز به جذب نیروهای متخصص و ماهر داریم تا دوره‌های آموزشی لازم را قبل از افتتاح طی کنند.
وی افزود: تمام خطوط تولید نوردی مجتمع بازسازی خواهند داشت که بتدریج تا پایان سال جاری انجام می‌شود ضمن اینکه تمام مشکلات و کمبودهای مجتمع از جمله تامین دیزل ژنراتور حل خواهد شد.
مدیرعامل فولاد بناب به دیگر برنامه های ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: برای امسال تولید یک میلیون و ۱۹۳ هزار تن محصول اعم از شمش و نورد و همچنین بین ۳۰۰ تا ۳۰۰ هزار تن صادرات را در برنامه داریم. از ابتدای امسال تا ۲۵ خردادماه میزان تولید ۲۴۵ هزار تن و میزان صادرات ۶۵ هزار تن بود.
مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از نیروهای متعهد، متخصص و توان فنی بالا در حال حاضر یکی از جوان‌ترین و فعال‌ترین مجموعه‌های فولادی کشور است که محصولات فولادی خود را با بهترین کیفیت روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.