تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 91087 تاریخ انتشار : 7 آذر 1401

مهدی کشاورز مهمترین رویکرد خود را انجام اقدامات عمل گرایانه برای دستیابی به کیش آرمانی با هدف حل مشکلات جزیره و پیشرفت این منطقه به صورت توأمان عنوان کرد.

به گزارش صدای پول از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی کشاورز رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شامگاه یکشنبه ششم آذر در نشست صمیمانه با روسا و اعضای هیئت مدیره جوامع صنفی کیش که با حضور اصحاب رسانه در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی برگزار شد، ضمن تبریک به مسیح اله صفا رئیس جامعه هتلداران کیش که به عنوان عضو تشکل های حرفه ای کشور از جزیره برگزیده شده، گفت: انتظار داریم همه مجامع کیش به این سمت حرکت کنند و با تلاش مستمر، جایگاهی اثربخش در این زمینه کسب کنند.

کشاورز، خاطر نشان کرد: در راستای دستیابی به اهداف و نهادینه شدن قوانین خوب در این منطقه می توانیم نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت جزیره ایفا کنیم.

وی در ادامه افزود: در جلسات متعدد مشکلات و موانع مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفته است بنابراین با رویکرد راهبردی و علمی حل یک سری مشکلاتی که در حوزه اختیارات ما بود اقدام شده و برخی نیز مسائل بین دستگاهی هستند که همچنان پیگیر حل آنها هستیم.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر این که سازمان و بخش خصوصی باید چشم انداز چند سال آینده کیش را در نظر بگیرند، به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان اشاره کرد و گفت: باید در کنار عملگرایی، رویکردی آرمانی داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: طراحی مختصات «کیش آرمانی» را طی یک بازه زمانی ۳ ماهه در دستور کار قرار دادیم و در این مدت تلاش کردیم دچار روزمرگی نشویم؛ بنابراین طرح جامع گردشگری کیش که با تلاشی علمی و شبانه روزی در یک مدت کوتاه تهیه شده، اقدامی است که اهتمام همیشگی ما مبنی بر پایبندی به نگاه علمی را تایید می کند.

کشاورز در ادامه خاطر نشان کرد: به زودی ستاد توسعه گردشگری کیش با محوریت ۱۶ کارگروه و با دعوت از فعالان بخش خصوصی، صاحب نظران و چهره های اندیشمند ‌و خوش فکر جزیره کیش کار خود را آغاز خواهد کرد و ما با اراده کامل تمام تلاش خود را برای اجرایی شدن این نقشه جامع بکار خواهیم بست.

وی در خاتمه بر ضرورت مشارکت و هم افزایی جمعی همه اصناف و دغدغه مندان جزیره کیش تاکید کرد و افزود: امروز خوشبختانه دارای یک برنامه و نقشه راه جامع برای حل مشکلات گردشگری جزیره کیش هستیم و معتقدیم قطعا یک برنامه حداقلی بهتر از بی برنامگی و روزمرگی است.

 

Twitter Google+ Facebook
122 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها