- صدای پول - https://sedayepool.ir -

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در گروه مالی پاسارگاد

صدای پول:پانل تخصصی گروه مالی پاسارگاد با عنوان «معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گروه مالی پاسارگاد» در نهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (Kish Invex 2017) ، روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه در مجموعه همایش‌های جزیره کیش، سالن ابن‌سینا برگزار شد.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در این پانل تخصصی محمد پورغلامعلی، رئیس اداره بانکداری اختصاصی و شرکتی بانک‌پاسارگاد در خصوص ایجاد تعاملات صحیح با تأمین‌ مالی کنندگان خارجی گفت: ایجاد تعاملات صحیح با تأمین مالی‌کنندگان خارجی برای معرفی پتانسیل سرمایه‌گذاری‌، آگاهی از شرایط عمومی کسب و کار در کشور، ارائه خدمات بانکی و مرتبط، از اصلی‌ترین نقش‌های مؤسسات پولی و مالی در اقتصادهای رو به توسعه است. وی ادامه داد: از ویژگی‌های گروه مالی پاسارگاد می‌توان به حضور در بخش واقعی و مالی اقتصاد، توجه به اسناد بالا دستی در سازماندهی محورهای کسب و کار، توجه به زنجیره ارزش در ایجاد کسب و کار، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و … اشاره کرد. سپس نمایندگان هر یک از شرکت‌های گسترش انرژی پاسارگاد، میدکو، فناپ، نسیم سلامت پاسارگاد و شناسا به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، خدمات، طرح‌ها ‌و پروژه‌های حال و آینده خود پرداختند.

گفتنی است گروه مالی پاسارگاد در نهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی ( Kish Invex 2017 ) که از ۸ الی ۱۱ آبان‌ماه در مرکز نمایشگاه‌‌های بین‌المللی جزیره کیش برپاست فعالانه حضور دارد و حامی مالی برگزاری این رویداد است. در این نمایشگاه برخی از شرکت‌های این گروه مالی شامل بانک‌پاسارگاد، گسترش انرژی پاسارگاد، میدکو، فناپ، بیمه‌ی پاسارگاد، نسیم سلامت پاسارگاد، شناسا و پرداخت الکترونیک پاسارگاد به معرفی خدمات ‌و پروژه‌های خود می‌پردازند. در دوره‌ی جاری این نمایشگاه بیش از ۲۷۰ مجموعه‌ی داخلی و ۷۰ شرکت‌کننده از بیش از ۲۵ کشور در ۲۱ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی حضور دارند و همزمان با برپایی این نمایشگاه بیش از ۲۴ همایش و نشست تخصصی با حضور هیأت‌های عالی‌رتبه داخلی و خارجی، نمایندگان شرکت‌های سرمایه‌گذاری و علاقه‌مندان در حال برگزاری است.