- صدای پول - https://sedayepool.ir -

معرفی طرح اعطای سهام شرکت بیمه پارسیان به خریداران بیمه های عمرو سرمایه گذاری 

 صدای پول :مدیرعامل بیمه پارسیان طرح اعطای سهام شرکت بیمه پارسیان به خریداران بیمه های عمرو سرمایه گذاری را معرفی کرد.
به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان بیمه عمروسرمایه گذاری که در حوزه بیمه های زندگی قراردارد در کشور ما ضریب نفوذ پایینی دارد و این درحالیست که در اغلب کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه جزو اقلام اصلی سبد خرید خانوارها می باشد و خرید بیمه نامه عمر در این کشورها امری مرسوم برای اکثر افراد به شمار می رود. در صنعت بیمه کشورمان ، بیمه پارسیان بعنوان بزرگترین بیمه کاملا خصوصی کشور همواره در راه ارتقای بیمه های عمر و افزودن خدماتی که به جذابیت این بیمه نامه بیفزاید سعی و تلاش نموده است و در این راه بیمه نامه های مختلفی ذیل بیمه عمروسرمایه گذاری خود عرضه نموده است. در این میان طرح جدید این شرکت(طرح اعطای سهام به دارندگان بیمه-نامه عمروسرمایه¬گذاری) که به خریداران خود سهام شرکت را اعطا می نماید از ۳ زاویه به سودآوری برای بیمه گذاران این شرکت پرداخته است اول اینکه بیمه گذار یک بیمه نامه عمر می خرد، دوم سرمایه گذاری این بیمه نامه که با سود مرسوم سالیانه بیمه نامه های عمروسرمایه گذاری محاسبه و پرداخت می گردد و سوم اینکه تعدادی از سهام بیمه پارسیان به بیمه گذار تعلق می گیرد. در این راستا مصاحبه ای با عضو هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان انجام داده ایم که در زیر میخوانید:
آقای اویارحسین ابتدا درخصوص اهداف این طرح به هفته نامه بورس گفت: طرح اعطای سهام شرکت بیمه پارسیان به دارندگان بیمه های عمروسرمایه گذاری، با هدف ایجاد ارزش پایدار برای بیمه گذاران محترم و وفاداری هر چه بیشتر آنان ارائه گردیده است. با عنایت به ماهیت بلند مدت این بیمه¬نامه¬، اهدای سهام شرکت بیمه پارسیان نسبت به ترغیب مشتریان در ایجاد تعلق خاطر و حفظ تعهد موثر خواهد بود.
-چه خدمات ویژه ای در این طرح به بیمه گذاران ارائه می گردد؟
شرکت بیمه پارسیان ضمن سهیم نمودن بیمه¬گذاران در سود سرمایه حاصل از سهام اهدا شده (از جمله سود نقدی سالیانه آن و استفاده از حق تقدم خرید سهام)، مجموعه متنوعی از سبد مالی و بیمه¬ای با خدمات ویژه را به ایشان ارائه می¬نماید.
در این طرح، بیمه¬گذاران محترم می¬توانند با خرید بیمه نامه عمروسرمایه¬گذاری ضمن تامین آرامش و آسایش خاطر ناشی از مزایای پوشش¬های متنوع بیمه‌ای، اندوخته مطمئن و مناسبی را نیز در پایان مدت بیمه¬نامه دریافت نمایند و از این اندوخته به عنوان سرمایه‌ای برای دوران بازنشستگی (بصورت یکجا یا در قالب مستمری) استفاده نمایند. علاوه بر این، با مشارکت در بازارهای سرمایه در سود سهام شرکت بیمه پارسیان سهیم می¬باشند. در نتیجه، به دلیل ترکیب دارایی¬ها در این طرح، علاوه بر به حداقل رساندن میزان ریسک متعلقه، ارزش سرمایه گذاری بیمه گذاران روندی رو به رشد خواهد یافت.
– شرایط اهدای سهام شرکت بیمه پارسیان به خریداران بیمه نامه عمروسرمایه گذاری در این طرح چگونه است و در چه بازه زمانی اجرا خواهد شد؟
شرکت بیمه پارسیان به مشتریانی که اقدام به خرید بیمه نامه عمرو سرمایه گذاری نمایند، و مجموع حق بیمه پرداختی آنان در طی مدت طرح به حد نصاب تعیین شده (مطابق جدول پیوست) برسد، حداکثر ۱۰۰۰ سهم از سهام شرکت بیمه پارسیان اهدا می نماید. زمان اجـــرای آن از ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ لغایت ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ می باشد و جامعه هدف ما خریداران بیمه¬نامه عمروسرمایه¬گذاری در طی مدت طرح هستند.

در خصوص جزییات نیز به شرح جدول زیر در زمینه پرداخت حق¬بیمه تا سقف مقرر متناسب با شرایط جدول اقدام خواهدشد:

ردیف

عناوین

۱

تخصیص ۵۰۰ سهـم با مجموع حق­ بیمه پرداختی پنج میلیون ریال برای هر بیمه­ گذار

۲

تخصیص حداکثر ۱۰۰۰  سهم با مجموع حق بیمه پرداختی ده میلیون ریال و بیشتر برای هر بیمه­ گذار

۳

پرداخت حق­ بیمه تا آخرین سررسید بیمه ­نامه در طی مدت طرح

۴

عدم ابطال و بازخرید بیمه­ نامه در سال اول بیمه ­ای