تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 87520 تاریخ انتشار : 25 مرداد 1401

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران با اشاره بر ظرفیت محدود شبکه‌های ارتباطی عراق و نگرانی‌های زائران اربعین حسینی اعزامی از کشورمان گفت: اپلیکیشن «بله» امسال نیز مانند سال‌های گذشته همراه و هم ‌قدم زائران اربعین است و با ارایه سامانه ارتباطی اربعین، ارتباط زائران با هم‌سفران و عزیزانشان را کاملاً رایگان و بدون نیاز به اینترنت برقرار می‌کند.

 

به گزارش صدای پول از  روابط عمومی بانک ملی ایران، علیرضا ماهیار یکی از نیازهای اصلی زائران در اجتماع بزرگ اربعین را ارتباط با زائران دیگر در عراق و اعضای خانواده‌شان در ایران عنوان کرد و گفت: اما به دلیل ظرفیت محدود کانال‌های ارتباطی عراق و همچنین تعرفه‌های زیاد خطوط تلفن همراه، برقراری ارتباطی ارزان و بدون اختلال، یکی از دغدغه‌های اصلی زائران اباعبدالله (ع) است.
وی با تاکید بر رایگان بودن «سامانۀ اعلام وضعیت اربعین» تصریح کرد: زائران حسینی برای استفاده از این سامانه نیازی به اینترنت و یا خرید سیم‌کارت عراقی ندارند. از سویی، در صورتی که زائران در طول سفر به جای روشن کردن اینترنت و یا مکالمه و ارسال پیامک با تلفن همراه خود صرفا با سامانه اعلام وضعیت بله کار کنند، هیچ هزینه ارتباطی را در طول سفر نخواهند پرداخت.

ماهیار با اشاره به مسئولیت اجتماعی و ملی «بانک ملی ایران» در رویداد عظیم اربعین حسینی تاکید کرد: این بانک آمادگی هر گونه همکاری با ارگان ها و نهادهای تصمیم ساز به منظور تسهیل این ارتباط و ارایه خدمات بهتر و موثرتر به مردم عزیز کشورمان در رویداد بزرگ اربعین حسینی را داراست.

Twitter Google+ Facebook
190 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها