تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 551 تاریخ انتشار : 13 آبان 1396

صدای پول:بیش از ۵۸۶ هزارتن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰ هزار و ۶۵ میلیارد ریال طی هفته گذشته، در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش صدای پول به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۷۳ هزار و ۸۹۹ تن انواع کالا به ارزش ۲ هزار و ۴۹۴ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، ۶۳ هزار و ۲۱۵ تن فولاد، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۶ هزار و ۵۸ تن مس، ۹۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۴ کیلوگرم طلا و ۴ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۸۱ هزار و ۷۲ تن انواع کالا به ارزش ۶ هزار و ۲۰ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۲۳۶ هزار و ۴۸۵ تن قیر، ۶۸ هزار و ۱۶ تن مواد پلیمری، ۹۸ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۲۴ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۲۴ هزار و ۳۳۸ تن مواد شیمیایی، ۲۵ هزار و ۱۰۰ تن گوگرد، یک هزار و ۴۸۳ تن روغن پایه، ۲۰ تن انواع گازها و خوراک، یک هزار تن سلاپس واکس و ۲۳۰ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران هم طی هفته مذکور، شاهد معامله ۲۸ هزار و ۶۴۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۶۸ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۲۷ هزار و ۲۵۰ تن گندم، ۱۷۰ هزار قطعه جوجه یک روزه و یک هزار و ۲۲۵ تن شکر سفید مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی نیز ۲۵ تن مواد معدنی و ۲ هزار و ۷۴ تن ضایعات فلزی داد و ستد شد.

Twitter Google+ Facebook
369 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها