دکتر ابوالفضل آقادادی مدیر عامل شرکت بیمه کوثر در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه بر اهمیت فروش خدمات بیمه و اخلاق حرفه ای فروشندگان تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار صدای پول،دکتر آقادادی گفت:مشتری مداری کلید موفقیت هر شرکتی است و در صنعت بیمه این موضوع بیش از سایر سازمان ها مورد نیاز است.مشتریان توجه ویژه ای به رفتار و برخورد فروشندگان بیمه دارند و نحوه تعامل مدیران بازاریابی با مشتریان،تاثیر مهمی را در جذب آنها بر جا می گذارد.
مدیر عامل شرکت بیمه با اشاره به استقبال وسیع یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه بیان کرد:در این دوره از همایش،۵۰۰ نفر از صنعت بیمه و دانشگاه به صورت حضوری و بیش از یک هزار نفر به صورت آنلاین در این همایش شرکت کرده اند.
وی افزود:زیر بنای صنعت بیمه بر اساس اعتماد شکل گرفته است از این رو همه اعضای این صنعت باید به قول ها و تعهدات خود پیبند باشند تا بتوانند خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهند.
دکتر آقادادی تاکید کرد:مساله فروش یکی از شاخص هایی است که باید در فعالیت کارکنان صنعت بیمه لحاظ شود اما اصلی ترین هدف باید کسب رضایت مشتریان باشد چرا که این رضایت مشتری است که زمینه ساز پایداری شرکت است.