تاریخ : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024

ویژه خبری

احسان دشتیانه مرد سال فولاد ایران شد اولین همایش ملی مدیریت استعداد برگزار گردید نشست مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان با مدیر عامل و مدیران شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه افزایش تعداد اپراتورهای میزبان بسته‌های رومینگ دور دنیای همراه اول تفاهم‌نامه همکاری بانک سینا و بنیاد علوی برای پرداخت ۱۲ هزار حضور شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) در هشتمین نمایشگاه سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آسیاتک، عملیات عمرانی فیبر نوری در گراش و شیرود را آغاز کرد حضور مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج در آیین افتتاحیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ نرخ سود صندوق تداوم به ۳۳ درصد افزایش یافت نشانه هایی افق روشن کچاد در تحقق اهداف با تعدیل مثبت بودجه توقف کامل تولید فولاد خوزستان به دلیل محدودیت انرژی برق اخذ کارمزد پیامک‌های بانکی بدون افزایش قیمت در سال جدید گزارش تسهیلات پرداختی به مقصرین اتباع خارجی در هشت سال اخیر جذب ۱۱۶همت نقدینگی به بازار طلای بورس کالای ایران/ بورس کالا در خط مقدم جذب نقدینگی سرگردان بانک تجارت، میزبان حرفه‌ای برای حساب‌های وکالتی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بانک کارآفرین

1
مدیرعامل بیمه کوثر در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه تاکید کرد:

مشتری مداری،رمز پایداری شرکت های بیمه ای

  • کد خبر : 117099
  • 29 مهر 1403 - 15:57
مشتری مداری،رمز پایداری شرکت های بیمه ای

دکتر ابوالفضل  آقادادی مدیر عامل شرکت بیمه کوثر در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه  بر اهمیت فروش خدمات بیمه و اخلاق حرفه ای فروشندگان تاکید کرد. به گزارش خبرنگار صدای پول،دکتر آقادادی گفت:مشتری مداری کلید موفقیت هر شرکتی است و در صنعت بیمه این موضوع بیش از سایر سازمان ها مورد نیاز است.مشتریان توجه […]

دکتر ابوالفضل  آقادادی مدیر عامل شرکت بیمه کوثر در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه  بر اهمیت فروش خدمات بیمه و اخلاق حرفه ای فروشندگان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار صدای پول،دکتر آقادادی گفت:مشتری مداری کلید موفقیت هر شرکتی است و در صنعت بیمه این موضوع بیش از سایر سازمان ها مورد نیاز است.مشتریان توجه ویژه ای به رفتار و برخورد فروشندگان بیمه دارند و نحوه تعامل مدیران بازاریابی با مشتریان،تاثیر مهمی را در جذب آنها بر جا می گذارد.

مدیر عامل شرکت بیمه با اشاره به  استقبال وسیع یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه  بیان کرد:در این دوره از همایش،۵۰۰ نفر از صنعت بیمه و دانشگاه به صورت حضوری و بیش از  یک هزار نفر به صورت آنلاین در این همایش شرکت کرده اند.

وی افزود:زیر بنای صنعت بیمه بر اساس اعتماد شکل گرفته است از این رو همه اعضای این صنعت باید به قول ها و تعهدات خود پیبند باشند تا بتوانند خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهند.

دکتر آقادادی تاکید کرد:مساله فروش یکی از شاخص هایی است که باید در فعالیت کارکنان صنعت بیمه لحاظ شود اما اصلی ترین  هدف باید کسب رضایت مشتریان باشد چرا که این رضایت مشتری است که زمینه ساز پایداری شرکت است.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=117099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها