تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024

ویژه خبری

کیش می تواند بستر توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور باشد واحد خردایش ماهان سیرجان به بهره‌برداری می‌رسد امیدواریم با انجام پروژه های زیرساختی در چابهار در توسعه منطقه نقش داشته باشیم برنامه‌ریزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای پرداخت ۴ میلیون فقره وام در سال ۱۴۰۳ رکوردهایی که توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شکسته می‌شود… موافقت مجمع عمومی فوق العاده با افزایش ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه جهان فولاد سیرجان اعطای لوح تقدیر و نشان سفیر سخاوت و نوع‌دوستی به شرکت جهان‌فولاد سیرجان بازدید نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر تخلیه نگلات فوق سنگین در بندر شهید بهشتی چابهار معرفی بسته‌های ویژه همراه اول به‌مناسب هفته وحدت صیانت و حفظ شان بازنشستگان، با رویکردهای نوینی مانند واحد مددکاری بیمه ای توسعه یابد توضیحات سازمان تأمین‌اجتماعی پیرامون ادعای کذب استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی حمایت از شرکت های دانش بنیان در بانک ملت شتاب بیشتری می گیرد تجلیل موسسه اعتباری ملل، از قهرمان المپیک ۲۰۲۴ پاریس تخفیف ویژه ۱۰ هزار قلم کالا در فروشگاه‌های شهروند به مناسبت بازگشایی مدارس قطار بدون توقف رکوردشکنی‌های «کنور» در استخراج و تولید محصولات معدنی

0

مراسم معارفه سرپرست جدید اموال تملیکی استان البرز برگزار شد

  • کد خبر : 115148
  • 11 شهریور 1403 - 12:23
مراسم معارفه سرپرست جدید اموال تملیکی استان البرز برگزار شد

با حضور عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سرپرست اداره کل استان البرز معارفه شد. به گزارش صدای پول از  روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور علیرضا نورنژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول […]

با حضور عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سرپرست اداره کل استان البرز معارفه شد.

به گزارش صدای پول از  روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور علیرضا نورنژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استان‌ها مراسم معارفه سرپرست اداره کل استان البرز برگزار شد.

در این مراسم علیرضا نورنژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به موفقیت های این سازمان طی سه سال اخیر اظهار کرد: طی این مدت ۲۵ برابر ۳۰ سال گذشته ساماندهی انبارها صورت گرفت همچنین در موضوع قفسه بندی و خرید انبار نیز اقدامات اثرگذاری انجام شده است که همه با تلاش کارکنان سازمان در سراسر کشور بوده است.

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: سازمان طی مدت سه ساله به رکوردها و نتایجی دست یافت که تاکنون سابقه نداشته است، برگزاری مجمع سالانه در زمان مقرر و تصویب صورت های مالی بدون بند مشروط از جمله این اقدامات است.

وی گفت: تقدیر در جشنواره شهید رجایی و کسب مقام برتر در بین سازمان زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی از دیگر اقداماتی است که تاکنون در این سازمان سابقه نداشته است.

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول تصریح کرد: مسولان قضایی استان همواره کمک حال سازمان بودند و مدیران قضایی استان البرز نیز از این قاعده مستثنی نیستند و امیدواریم این تعامل تداوم یابد و بیش از گذشته گسترش یابد.

وی همچنین از اقدامات صورت گرفته توسط مدیرکل سابق استان البرز تقدیر کرد و از مدیر کل جدید خواست تا با توجه به سبقه ای که دارد ماموریت های محوله را به خوبی به سرانجام برساند.

در این مراسم از زحمات علیرضا حسنعلی پور تمیجانی تقدیر شد و نجم الدین ربانی به عنوان سرپرست اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی  استان البرز معارفه شد.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=115148

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها