- صدای پول - https://sedayepool.ir -

مدیرعامل شرکت پاکسان؛ مدیریت مشارکتی کلید رفع موانع است

به گزارش صدای پول از روابط عمومی شرکت پاکسان، پس از حضور شهریار محمدی راد به عنوان مدیرعامل این مجموعه اولین نشست هم اندیشی معاونین و مدیران پاکسان برگزار شد.

این جلسه روز شنبه ۲۶ آذرماه سال جاری در محل سالن کنفرانس شرکت پاکسان با حضور تمامی معاونین و مدیران مجموعه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه هریک از معاونین و مدیران، ضمن تبریک به مدیرعامل جدید شرکت پاکسان، به معرفی خود و واحدهای تحت مدیریت پرداخته و پیشنهادها و مسائلی را مطرح نمودند.

در ادامه محمدی راد مدیرعامل پاکسان نیز با تاکید بر هم‌افزایی بیشتر واحدها در مجموعه گفت: مدیریت مشارکتی کلید رفع موانع است و مزیت این نشست ها، هماهنگی و هم سویی بیشتر در سازمان خواهد بود.

وی از ادامه‌دار بودن این نشست‌ها و همچنین تشکیل کمیته‌های درون واحدی خبر داد و افزود؛ باتوجه به مسائلی که در صنعت شوینده وجود دارد، امروز بیش از هر زمان دیگر به هم اندیشی و بررسی مسائل از جوانب مختلف نیازمند هستیم و این موضوع می‌تواند به جاری سازی تفکر مدیریت مشارکتی و در نتیجه پیشبرد امور شرکت کمک شایانی نماید.

در حاشیه این جلسه، مدیرعامل شرکت پاکسان ضمن بازدید از بخش های ستادی و تولیدی مجموعه، بر حل مسائل مربوط به معیشت پرسنل و بالابردن روحیه کارکنان تاکید نمود و از اتفاقات خوش در روزهای آتی خبر داد.

شایان ذکر است شهریار محمدی راد هفته گذشته طی حکمی از سوی مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر به عنوان مدیرعامل شرکت پاکسان منصوب شد.