- صدای پول - https://sedayepool.ir -

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با اعضا و کادر فنی تیم والیبال دخانیات دیدار کرد

 

محمد شیخان مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در آستانه بازی روز سه شنبه با گل گهر سیرجان با اعضا و کادر فنی تیم والیبال دیدار کرد.

به گزارش  صدای پول  به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل در این دیدار که صبح امروز یکشنبه برگزار شد، محمد شیخان مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت دخانیات ، محمد حسن پور فلاح عضو هیئت مدیره شرکت، مصطفی کارخانه پیشکسوت و مدیر فنی تیم والیبال دخانیات ، اعضا و کادر فنی تیم و جمعی از مدیران و پرسنل شرکت حضور داشتند.

شیخان با بیان اینکه مسیر زندگی انسان همواره با سختی همراه است گفت: انسان‌هایی که به قله می‌رسند از این سختی ها عبور می‌کنند و امروز که شما تا همین سطح از موفقیت رسیده اید، برگرفته از درون قوی شماست.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران افزود: تمامی کارکنان شرکت دخانیات به موفقیت‌های تیم والیبال افتخار خواهند کرد و می‌بالند.

شیخان برای تیم والیبال در دیدار نیمه نهایی با گل گهر آرزوی موفقیت کرد و گفت: اراده‌ای که امروز در شما می‌بینیم پیروزی در این بازی و صعود به سوپرلیگ را نوید می‌دهد.

محمد حسن پور فلاح عضو هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به اعضای تیم والیبال دخانیات خدا قوت گفت و تاکید کرد: تیم دخانیات با وجود قرار گرفتن در گروهی سخت موفق به انجام کار بزرگی شد.

در این دیدار سهراب به نژاد مربی تیم والیبال دخانیات ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت دخانیات ابراز امیدواری کرد که با صعود به سوپر لیگ زحمات تیم مدیریتی دخانیات جبران شود.

وی افرود: قول می‌دهم پس از صعود به لیگ برتر با یک برنامه دو ساله دخانیات در جمع ۴ تیم برتر سوپر لیگ قرار گیرد.

گفتنی است تیم والیبال دخانیات در بازی رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ یک عصر سه شنبه در سالن آزادی به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت. بازی برگشت روز پنج شنبه برگزار خواهد شد و برنده دو بازی رفت و برگشت ضمن راهیابی به دیدار پایانی به سوپرلیگ باشگاه‌های کشور صعود خواهد کرد.