تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 96221 تاریخ انتشار : 28 اسفند 1401

به‌منظور رفاه حال مشتریان در ایام تعطیلات نوروزی، شعب بانک اقتصادنوین به‌صورت کشیک آماده ارائه خدمت به هم‌وطنان عزیز در سراسر کشور خواهند بود.

به گزارش صدای پول از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و به‌منظور رفاه حال مشتریان و دسترسی به خدمات بانکی در این ایام، شعب کشیک این بانک در روزهای دوم و سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ آماده ارائه خدمت به مشتریان ارجمند هستند.

بر این اساس شعب تهران‌پارس، شریعتی، فرمانیه، میدان هفت‌تیر، میدان تجریش، بلوار کشاورز، سعادت‌آباد، فلکه صادقیه و جمهوری در شهر تهران و شعب شهدای کرج، فرهنگ ساری، آمل، چالوس، گلسار رشت، لاهیجان، ناهارخوران گرگان، میدان عدل قزوین، ارتش تبریز، بهشتی ارومیه، سنندج، زنجان، امام خمینی مشهد، بلوار معلم مشهد، جمهوری کرمان، گلشهر بندرعباس، بزرگمهر اصفهان، شمس‌آبادی اصفهان، صفائیه یزد، بلوار امین قم، همدان، معالی‌آباد شیراز، زند شیراز، کیان‌پارس اهواز، امام بوشهر و کیش در سایر استان‌ها، خدمات مورد نیاز مشتریان و مسافران نوروزی را ارائه خواهند کرد.

علاوه بر این، تمهیدات لازم برای پول‌رسانی به خودپردازهای بانک اقتصادنوین اندیشیده شده و این خودپردازها به‌صورت ۲۴ ساعته آماده تامین وجوه نقد مورد نیاز مشتریان خواهند بود.

از تمامی هم‌وطنان درخواست می‌شود در این ایام استفاده از بانکداری الکترونیک را در اولویت قرار دهند. همچنین کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ در تمام ایام هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و ابهامات مشتریان ارجمند هستند.

آدرس کوتاه شده: https://www.enbank.ir/s/mfaBkz
Twitter Google+ Facebook
189 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها