- صدای پول - https://sedayepool.ir -

فروش عرصه واحدهای مسکن مهر هشتگرد با تخفیف ۵۰ درصدی

عضو هیئت مدیره عمران هشتگرد از تخفیف ۵۰ درصدی فروش عرصه واحدهای مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: منابع حاصل از فروش عرصه صرف تکمیل و تحویل مساکن مهر می‌شود.

به گزارش صدای پول ,محمدعلی حاجی‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: از محل فروش عرضه دولت اجازه داده است مبالغ حاصله را برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر هزینه کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از راهکارهایی است که می‌توانیم با استفاده از آن واحدهای مسکن مهر به نحو احسن تکمیل کرده و آنها را برای سکونت از همه جهات آماده کنیم.

وی بیان کرد: متقاضیان مسکن مهر مالک اعیان هستند و وقتی صاحب عرصه نیز می‌شوند به تبع ارزش افزوده مناسبی حاصل می‌شود. به مرور زمان اعیان استهلاک‌پذیر است یعنی قیمت آن کاهشی است.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران هشتگرد اضافه کرد: برای هر واحد مسکن مهر در پروژه‌های آپارتمانی به طور متوسط هزینه عرصه حدود ۲۰ میلیون تومان و در پروژه‌های ویلایی ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان است.

حاجی‌زاده از فروش عرصه با شرایط ویژه خبر داد و در این باره گفت: خرید عرصه به دو صورت نقد و اقساط امکان‌پذی است؛ در صورت خرید نقدی مالکان مسکن مهر مشمول ۳۰ درصد تخفیف هستند و در روش قسطی نیز ۳۰ درصد قیمت عرصه پرداخت شده و مابقی نیز بدون کارمزد طی ۵ سال تسویه می‌شود.

وی تاکید کرد: برای دستگاه‌های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد علاوه بر این تخفیف، تخفیف ۵۰ درصدی در پرداخت نقدی و در اقساطی نیز ۲۰ درصد تخفیف اعمال می‌شود.