- صدای پول - https://sedayepool.ir -

فروش بیش از ۲۰ هزار سکه در ۵ جلسه حراج

صدای پول: رئیس بانک کارگشایی از فروش بیش از ۲۰ هزار قطعه سکه در پنج جلسه حراج این بانک خبر داد.

 به گزارش صدای پول به نقل از تسنیم،مسعود سلیمانی در خصوص میزان سکه های فروش رفته در حراج سکه از سوی بانک کارگشایی، اظهار داشت: روز گذشته ۱۹۲۰ قطعه سکه تمام و ۲۳۰۰ قطعه نیم سکه در حراج بانک کارگشایی به فروش رسید.

وی با بیان اینکه حراج سکه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، افزود: طی پنج جلسه حراج، حدود ۲۰ هزار قطعه سکه از سوی بانک کارگشایی به خریداران، فروخته شده است.

رئیس بانک کارگشایی همچنین گفت: در حراج دیروز، قیمت سکه از سوی بانک مرکزی یک میلیون و ۱۷۴ هزار تومان اعلام شده بود که با احتساب ۹ درصد ارزش افزوده در نهایت سکه تمام با قیمت یک میلیون و ۲۷۹ هزار و ۶۰۰ تومان به حراج گذاشته شد.

وی تصریح کرد: همچنین نرخ نیم سکه بهار آزادی از سوی بانک مرکزی ۵۸۷ هزار تومان اعلام شده بود که با احتساب ۹ درصد ارزش افزوده با قیمت  ۶۳۹ هزار و ۸۳۰ تومان به حراج گذاشته شد.

به گزارش تسنیم، در حراج روز گذشته بانک کارگشایی، سکه تمام بین یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۴۱۷ هزار تومان در بسته های ۲۰ تایی، ۵۰ تایی و ۱۰۰ تایی فروخته شد. همچنین در این حراج، نیم سکه در پایین‌ترین سطح ۶۹۵ هزار تومان و در بالاترین سطح ۷۱۶ هزار تومان قیمت خورد.