- صدای پول - https://sedayepool.ir -

عملکرد مثبت بانک صنعت و معدن با سیستم مدیریتی پویا و با تجربه

 صدای پول: عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صنعت و معدن با برخورداری از سیستم مدیریتی بسیار پویا، فعال و با تجربه در عرصه های تولید، صنعت و اشتغال کشور توانسته عملکرد مثبتی را در جهت رونق و توسعه بخش صنعت کشور داشته باشد.
به گزارش صدای پول بهرام پارسایی عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن افزود: این بانک در حوزه اشتغالزایی، رونق تولید، بخش سرمایه گذاری داخلی و جذب فاینانس در کشور خدمات شایسته ای را انجام داده است و در استان فارس نیز حمایت های این بانک کاملا مشهود و قابل تقدیر است.
نماینده مردم شیراز بیان داشت: امیدواریم که سیستم و تیم اقتصادی کشور بتواند از ظرفیت های ایجاد شده در عرصه صنعت و تولید به نحو احسن استفاده کند و از آن مهمتر از بانک صنعت و معدن در بخش افزایش سرمایه حمایت های لازم را داشته باشد تا این بانک بتواند با توان بیشتری در خدمت صنعت، معدن و بخش های تولیدی کشور باشد.
پارسایی تصریح کرد: یقینا با راه اندازی هر واحد تولیدی و صنعتی و ایجاد هر شغل در بخش های صنایع بزرگ و صنایع کوچک و متوسط گامی به سوی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برداشته ایم و فعالیت های بانک صنعت و معدن نیز در همین راستا است.
رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ خاطرنشان کرد: در حال حاضر فضای تولید و اشتغال کشور در مقایسه با گذشته از وضعیت بهتری برخوردار است ولی با توجه به تحریم های خارجی در عرصه های مختلف اقتصادی نیاز به هدفگذاری، برنامه ریزی پویاتر و فعالیت بیشتر داریم.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود در پایان افزود: اگر حمایت بانکها علی الخصوص بانک صنعت و معدن نباشد بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی کشور به حالت نیمه فعال و تعطیل در خواهند آمد. از سوی دیگر کمبود دانش اقتصادی، مالی و مدیریتی بویژه در زمان تاسیس واحد صنعتی باعث بروز مشکلاتی برای این وحدها می شود به گونه ای که گاهی یک فرد مجبور به انجام کارهای تخصصی متعددی می شود که خارج از صلاحیت حرفه ای وی است.