تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 91280 تاریخ انتشار : 12 آذر 1401

امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران با انتشار گزارشی از صدور ۳۱۳ فقره ضمانت‌نامه به مبلغ یک هزار و ۸۸۹ میلیارد ریال در ۸۳ باجه بانکی روستایی طرح سفیران، تا پایان آبان‌ماه سال جاری در سراسر کشور خبر داد.

 

به گزارش صدای پول از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این گزارش، در مهرماه گذشته، ۸۳ باجه فعال در  این طرح با صدور ۳۱۳ فقره ضمانت‌نامه بانکی، توانسته‌اند بیش از ۱۰۴ میلیارد ریال سپرده نقدی را در بانک جذب کنند که از نظر مبلغ ۶۴۷ درصد و از نظر تعداد ۱۸۶ درصد نسبت به مهرماه رشد داشته است.
بر اساس آمار منتشر شده امور استان‌ها و بازاریابی بانک، در آبان‌ماه گذشته، مدیریت شعب استان اصفهان با ۲۵ باجه بانکی فعال و صدور ۱۴۶ فقره ضمانت‌نامه به مبلغی بیش از ۸۱۰ میلیارد ریال، ۴۲٫۹۳ درصد از صدور ضمانت‌نامه‌های کل کشور را به خود اختصاص داده است.
همچنین مدیریت شعب منطقه شرق تهران و استان خراسان رضوی با پنج و هشت باجه فعال در طرح سفیران، به ترتیب با صدور ۲۰ و ۳۷ فقره ضمانت‌نامه به مبالغی بیش از ۳۷۴ و ۱۹۸ میلیارد ریال در رتبه‌های دوم و سوم این طرح قرار دارند.
این گزارش می‌افزاید: مدیریت شعب استان‌های اصفهان، منطقه شرق تهران، خراسان رضوی، فارس و یزد ٨۲ درصد از کل مبالغ ضمانت‌نامه‌های بازاریابی شده در ماه گذشته را به خود اختصاص داده‌اند.
بر اساس آمار منتشر شده امور استان‌ها و بازاریابی بانک، از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، یک هزار و ۹۵۳ فقره ضمانت‌نامه به مبلغ بیش از۱۸ هزار و ۲۹۸ میلیارد ریال توسط باجه‌های بانکی روستایی در طرح سفیران صادر شده است.

Twitter Google+ Facebook
93 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها