- صدای پول - https://sedayepool.ir -

شعبه های پاچنار و دردشت بانک پارسیان در تهران گشایش یافت

 صدای پول:عضو هیات مدیره بانک پارسیان : رسالت بانک پارسیان، تحقق اهداف عالی دولت، خصوصا مفاهیم اقتصاد مقاومتی است.

عباس خسروانی ،عضوهیات مدیره بانک پارسیان درمراسم افتتاحیه شعبه دردشت بانک پارسیان که با حضور دکتر پرویزیان، مدیرعامل و دیگر مدیران بانک و کسبه و تجار محل برگزار شد ، گفت : مهم ترین ثروت بانک ها  اعتماد مردم است و بزرگترین دستاورد بانک پارسیان از سنوات گذشته تاکنون جلب اعتماد مردم بوده است .
به گژارش صدای پول و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان معاون اجرایی بانک، گفت: رسالت بانک پارسیان درراستای تحقق اهداف عالی دولت و مفاهیم اقتصاد مقاومتی است و سعی بر این است که به عنوان خدمتگزاران مشتری  به بهترین نحو ممکن خدمات شایسته ای را در دستیابی به  این اهداف ارائه کنیم . به عبارت دیگر ترجمان اهداف اقتصاد مقاومتی که شامل عزت ، افزایش اشتغال ، پرقدرت ترشدن پول ملی و تبدیل شدن به الگوی موفق بدون وابستگی باشیم .
همچنین محمدرضا فقیری ، رییس مرکزآموزش و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان در این مراسم، با اشاره به حمایت بانک پارسیان ازشرکت های دانش بنیان گفت : بخش عمده ای از مفهوم بانکداری در بحث اقتصاد مقاومتی ، شرکت های دانش بنیان و مفهوم جدید خدمات نهفته و بانک پارسیان درتلاش است که با پیش بینی تمهیدات ویژه  برای شرکت های دانش بنیان خدمات جدید و به روزی ارایه دهد.
رییس مرکزآموزش و تحقیقات بانکداری اسلامی درخصوص خدمات سوپرمارکت مالی بانک پارسیان گفت:  بانک پارسیان  همانند گذشته درارائه خدمت نوآور بوده و امروز تنها بانکی است که به عنوان اولین سوپرمارکت با زنجیره کامل خدمات ، شامل شرکت های مختلفی ازجمله بیمه ، کارگزاری ، لیزینگ  و دیگر خدمات  فرصت  ارائه زنجیره خدمت را به طور کامل فراهم آورده، است .