تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 95599 تاریخ انتشار : 13 اسفند 1401

 

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ارتباط ویدئو کنفرانسی با روسای شعب سراسر کشور، سیستم بانکی را نقطه قوت نظام اقتصادی کشور تلقی نمود.
 صدای پول  ـ محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ارتباط ویدئو کنفرانسی با کلیه روسای شعب سراسر کشور اظهار داشت: فعالیت صحیح بانکداری اسلامی در گرو رشد متوازن مصارف و منابع است.
وی افزود: شعب بانک توسعه تعاون عملکرد شایسته ای در اجرای طرحهای ملی و تعاونی و پرداخت تسهیلات اشتغال آفرین داشته اند و از این رو انتظارات از بانک در میان دستگاه های اجرایی و تعاونگران و فعالین اقتصادی بالا رفته است.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: بر اساس اظهار نظر نظریه پردازان و در میدان واقعیت اثبات گردیده است که مدیران ارشد و مدیران میانی تنها به درصدی از مشکلات و مسائل سازمانها واقف هستند و این نیروهای صف هستند که از جمیع مشکلات و کمبودها آگاهی دارند، از این رو جلسات مداوم با همکاران شعبه در بانک می تواند در شناخت کمبودها، مشکلات، مسائل و ارائه راهکارها و ابزارها مناسب جهت خدمت رسانی بهتر و شایسته به عموم مشتریان تاثیرگذار باشد.
وی تاکید کرد: در سازمانهای خدمات محور از جمله بانک ها این نیروهای شعبه ای و صف هستند که با ارائه خدمات مطلوب و مشتری مداری موجبات ارتقای بانک، اجرای استراتژی ها ، تحقق اهداف و موفقیت مدیران را فراهم می آورند و قضیه هرم مدیریت معکوس در این گونه سازمانها مصداق پیدا می کند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون تصریح کرد: مدیریت به شیوه دستوری امری منسوخ شده است و در مباحث نوین، مدیریت به معنای رهبری ، مدیریتی مشارکتی، تفکر سیستمی و کار تیمی و گروهی از اعتبار و اهمیت ویژه ای برخوردار است.
شیخ حسینی اذعان داشت: سال رو به اتمام سالی سخت و دشوار برای همکاران نظام بانکی بوده است و سیستم بانکی به رغم تمامی مسائل و برخی ناترازی های مربوط به منابع و مصارف و نقدینگی ، در ارائه خدمات عمومی و تخصصی و کمک به رشد تولید و ایجاد اشتغال به مثابه پیشران اصلی اقتصاد عمل کرده و بسیار اثرگذار بوده است.
وی گفت: نظام بانکی از نقاط قوت نظام اقتصادی کشور تلقی می شود و همکاران بانکی به رغم تحریم ها و محدودیت ها همواره با بهره وری بالاتر نیروی انسانی خدمات ارزنده ای به جامعه و اقتصادارائه داده اند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: هشتاد درصد تامین مالی اقتصاد بر عهده بانک ها بوده است و علاوه بر تکالیف متعدد و متنوع در حوزه اشتغال و حمایت از تولید با توجه به تکالیفی مانند تسهیلات ماده ۵۶ قانون الحاق، حمایت از طرح های عمرانی دولت ، پرداخت تعهدات دولت به کشاورزان و … سهم نظام بانکی در تامین مالی اقتصاد فراتر نیز رفته است.
شیخ حسینی گفت: تکالیف بانک توسعه تعاون در سال ۱۴۰۱ به میزان ۳٫۷ برابر رشد یافته است و شعب بانک با مسئولیت پذیری و تمام توان ، در خدمت تعاونگران، کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای خرد و متوسط می باشند.
وی افزود :واحد های ستاد وظیفه حمایت، پشتیبانی و تسهیل گری را برای کارکنان و فعالیت های واحدهای صف بر عهده دارند و بازاریابی ستاد می بایست با پیگیری انعقاد تفاهم نامه های اثربخش ملی و مذاکرات و تعاملات موثر با سازمانها و دستگاهها در سطح ملی و نفوذ در بازارهای جدید زمینه جذب منابع جدید را برای استان‌هاو شعب فراهم نماید.
وی ابراز داشت: افزایش اختیارات به شعب و استانها در اجرای برنامه های مرتبط با صدور اعتبار اسنادی وضمانت نامه دستاورد مطلوبی حاصل نموده است و رشد ۱۶۴ درصدی صدور ضمانت نامه و رشد ۱۴۰ درصدی ضمانت نامه های تمدیدی و رشد ۱۸۰ درصدی صدور اعتبار اسنادی رقم خورده است.
محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز دراین جلسه گفت: رشد ۲۰ درصدی منابع توسط شبکه شعب رقم خورده است و با توجه به تکالیف متعدد بانک در حوزه پرداخت تسهیلات و نیز الزامات مرتبط با مشتری مداری ایجاب می کند همکاران شعب با پشتیبانی واحدهای ستادی، برنامه های متعددی برای پیشبرد رشد متوارن منابع و مصارف دنبال نمایند.
در این جلسه که با حضور تعدادی از مدیران ستادی و با ارتباط ویدئو کنفرانسی با کلیه روسای شعب سراسر کشور برگزار شد، سعید معادی معاون مدیر عامل در امور بازاریابی و استانها نکات مهمی را در خصوص وظایف و تکالیف شعب در روزهای پایانی سال مطرح کرد.

Twitter Google+ Facebook
108 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها