تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 87484 تاریخ انتشار : 25 مرداد 1401

معاون مدیرعامل در امور اعتباری بانک مسکن، از افزایش سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر خبر داد.

به گزارش  صدای پول ، سید محسن فاضلیان در گفت و گو با هیبنا، گفت: با توجه به تعیین شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» بانک مسکن خود را موظف می‌داند تا در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب گام بردارد که در همین راستا، حمایت از جوانان نخبه و با استعداد کشور را در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: از سویی دیگر باتوجه به نقش مسکن در ایجاد آرامش خانوار و تأکید مدیران ارشد بانک درخصوص حمایت از موضوع تهیه مسکن، سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر به ۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

معاون مدیرعامل در امور اعتباری بانک تاکید کرد: بر اساس مصوبه هیات مدیره بانک مسکن، به منظور حمایت بیشتر از فرآیند خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر، مدت بازپرداخت تسهیلات نیز ۲۰ سال تعیین شود.

عضو هیات مدیره بانک مسکن در بخش دیگری از این گفت و گو درخصوص دیگر اقدامات بانک مسکن برای حمایت از شعار سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» گفت: باتوجه به اهمیت موضوع مدیریت مصرف انرژی در ساخت مسکن، از سال های گذشته حمایت از تولید مسکن با فناوری های نوین در دستور کار مدیران ارشد بانک قرار گرفت و بر همین اساس در سیاست های اعتباری که هر سال برای مسیر تسهیلات دهی بانک تنظیم می‌شود، این مهم در اولویت اعطای تسهیلات قرار دارد.

وی ادامه داد: با همین رویکرد و به منظور تشویق بیشتر انبوه سازان برای ساخت مسکن با فناوری های نوین، میزان تسهیلات برای این متقاضیان نیز در سال جاری به ۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

فاضلیان تصریح کرد: به طور حتم با ورود شرکت های دانش بنیان به صنایع مرتبط با صنعت استراتژیک مسکن و ساختمان می‌توانیم ضمن ایجاد اشتغال، افزایش امنیت ساختمان‌های کشور، کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره وری را شاهد باشیم.

Twitter Google+ Facebook
123 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها