تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 72062 تاریخ انتشار : 20 مهر 1400

 

شما وقتی بخواهید، یک بانک را برای سپرده گذاری و دریافت خدمات بانکی انتخاب کنید، کدام بانک را بر می گزینید؟

به گزارش پایگاه خبری صدای پول،برای انتخاب یک بانک خوب، سه مولفه را باید در نظر بگیرید که با جمع این سه شاخص، بانک رفاه کارگران، یکی از بهترین گزینه ها برای سپرده گذاری است.

لابد می پرسید چرا؟ در این گزارش همراه ما باشید تا دلایل را بدانید.

یکی از مهم ترین مولفه های سپرده گذاری در هر بانکی پشتوانه قوی آن بانک برای حراست از سرمایه شماست. احتمالا شما خواننده عزیز سرمایه گذاری در بازارهای مختلفی را تجربه کرده اید، از بورس و ارز دیجیتال گرفته تا طلا و …مشهور است که سرمایه گذاری در بانک ها از امن ترین راه‌های سرمایه گذاری است. این گفته درستی است چون بانک ها به خصوص در ایران همواره محل امنی برای سرمایه ها بوده اند اما یک سرمایه گذار همواره سرمایه خود را از مطمئن ترین راه ها عبور می دهد تا در صورت بروز هر گونه بحران پیش بینی نشده ای از حفظ سرمایه اش اطمینان کافی داشته باشد.

یکی از مهم ترین راه هایی که می توانید از سپرده گذاری خود اطمینان کامل داشته باشید، توجه به صورت های مالی آن بانک و میزان سود سازی یا زیان دهی احتمالی آن است.

شاید این روزها که انتشار صورت های مالی برخی بانک ها و میزان زیان انباشته آن ها در رسانه ها بحث بر انگیز شده است، برایتان جالب باشد که چرا بانک پیشنهادی ما برای سپرده گذاری چه وضعیتی از نظر صورت های مالی دارد؟

برای این کار کافی است تا به سایت www.codal.ir مراجعه کنید و نام بانک رفاه کارگران یا نماد “ورفاه” را جست و جو کنید. در صورت های مالی منتشر شده این بانک که با امضای مدیر عامل، هیات مدیره و حسابرس رسمی منتشر شده است، به وضوح روند مثبت سودسازی بانک را می توانید مشاهده کنید. بر اساس اطلاعیه های رسمی، بانک رفاه کارگران در سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۱۳۹۹ توانست ۷ هزار و یکصد میلیارد ریال سود خالص شناسایی کند که در مقایسه با رقم ۲ هزار و۲۰۲ میلیارد ریالی در سال ۹۸ به میزان ۲۲۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

این صورت های مالی گویای آن است که درآمد ناشی از سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۱۱۲ درصدی، درآمد کارمزد‌ها رشد ۴۸ درصدی و در نهایت درآمد ناشی از مبادلات ارزی ۹۰ درصد رشد داشته است.

چنین گزارشی از روند سود سازی بانک رفاه کارگران برای اطمینان یافتن شما جهت سپرده گذاری در این بانک، اقناع کننده نیست؟

از عوامل مهم دیگری که سپرده گذاری دارای اهمیت است، دریافت آسان خدمات از بانک مورد نظر است.

امروزه که همه بانک ها با شتابی فزاینده به سوی بانکداری دیجیتال حرکت می کنند، انتخاب بانکی که در کنار اطمینان کافی از روند سودسازی و توانایی حراست از سرمایه شما، بتواند در اسرع وقت و با آسان ترین روش، نیازهای بانکی شما را بر طرف کند، مولفه مهمی در سپرده گذاری محسوب می شود.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، روند استفاده شهروندان از سامانه همراه بانک رفاه با شیب قابل قبولی در حال افزایش است. این میزان در ۵ سال گذشته از ۲۱ میلیون حساب در سال ۱۳۹۵ به حدود ۳۱ میلیون حساب در سال ۱۳۹۹ افزایش یافته است.

رشد خدمات موبایل بانک و بانکداری الکترونیک در بانک رفاه کارگران علاوه بر اینکه نشان دهنده روند رو به رشد سودسازی بانک از این حوزه است، به مشتریان این اطمینان را می دهد که به راحتی می توانند همه خدمات درخواستی خود از بانک رفاه کارگران را به سادگی دریافت کنند.

خوشنامی بانک

سومین عاملی که مطمئنا در تصمیم گیری هر فردی برای سپرده گذاری در یک بانک تاثیر بسزایی دارد، خوشنامی آن بانک است. بانک رفاه کارگران از سال ۱۳۴۰ به ‌عنوان بازوی  اجرایی خدمات مالی و بانکداری سازمان تأمین اجتماعی ایران فعالیت می‌کند و طیف وسیعی از خدمات بانکی شامل: بانکداری خرد، بانکداری اختصاصی، بانکداری شرکتی، بانکداری سرمایه‌گذاری، مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت ثروت، کارت‌های اعتباری و  وام‌های مسکن را به مشتریان خود ارائه می کند. با توجه به جمیع مولفه های موثر در برتری یک بانک در میان سایر بانک های کشور، سازمان مدیریت صنعتی که سال های متمادی رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران را منتشر می کند، جایگاه ممتازی را به این بانک اختصاص داده است. این سازمان در بیستمین همایش شرکت های برتر ایران، بانک رفاه کارگران را در رتبه بندی صد شرکت برتر ایران از منظر فروش/درآمد با ارتقای ۷ پله ای نسبت به سال پیش از آن در مکان نهم صد شرکت برتر ایرانی قرار داد.

بانک رفاه کارگران همچنین در این دوره از رتبه‌بندی شرکت ها، برای دومین سال پیاپی به عنوان شرکت پیشرو معرفی و تقدیر شده است. تغییر در رتبه بندی فروش یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب شرکت های پیشرو محسوب می شود و این بانک براساس ارزیابی های رسمی جزو ۱۰ شرکت پیشرو قرار گرفت و در ارزیابی های این سازمان در سال های ۹۴ و ۹۵ نیز به ترتیب جایگاه‌های بیست و هفتم و شانزدهم به این بانک تعلق گرفته بود.

اکنون که این گزارش را با ما تا انتهای آمده اید، قطعا تایید می کنید با توجه به این سه شاخص می توان بانک رفاه کارگران یکی از بهترین گزینه ها در میان بانک های کشور برای سپرده گذاری و دریافت خدمات بانکی قلمداد کرد. اینطور نیست؟

 

Twitter Google+ Facebook
428 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها