تاریخ : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024

ویژه خبری

احسان دشتیانه مرد سال فولاد ایران شد اولین همایش ملی مدیریت استعداد برگزار گردید نشست مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان با مدیر عامل و مدیران شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه افزایش تعداد اپراتورهای میزبان بسته‌های رومینگ دور دنیای همراه اول تفاهم‌نامه همکاری بانک سینا و بنیاد علوی برای پرداخت ۱۲ هزار حضور شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) در هشتمین نمایشگاه سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آسیاتک، عملیات عمرانی فیبر نوری در گراش و شیرود را آغاز کرد حضور مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج در آیین افتتاحیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ نرخ سود صندوق تداوم به ۳۳ درصد افزایش یافت نشانه هایی افق روشن کچاد در تحقق اهداف با تعدیل مثبت بودجه توقف کامل تولید فولاد خوزستان به دلیل محدودیت انرژی برق اخذ کارمزد پیامک‌های بانکی بدون افزایش قیمت در سال جدید گزارش تسهیلات پرداختی به مقصرین اتباع خارجی در هشت سال اخیر جذب ۱۱۶همت نقدینگی به بازار طلای بورس کالای ایران/ بورس کالا در خط مقدم جذب نقدینگی سرگردان بانک تجارت، میزبان حرفه‌ای برای حساب‌های وکالتی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بانک کارآفرین

0
تصویب 540 ریال سود نقدی در مجمع عمومی

سرمایه پتروشیمی خلیج فارس به ۱۰۰ همت افزایش می یابد

  • کد خبر : 117159
  • 30 مهر 1403 - 16:00
سرمایه پتروشیمی خلیج فارس به ۱۰۰ همت افزایش می یابد

    در مجمع عمومی پتروشیمی خلیج فارس پرداخت ۵۴۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم تصویب شد. «عبدالعلی علی عسگری» مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، در این مجمع از افزایش سرمایه این هلدینگ خبر داد و گفت:افزایش سرمایه هلدینگ خلیج فارس از مبلغ ۷۵ هزار میلیارد تومان به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از محل […]

 

 

در مجمع عمومی پتروشیمی خلیج فارس پرداخت ۵۴۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم تصویب شد.

«عبدالعلی علی عسگری» مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، در این مجمع از افزایش سرمایه این هلدینگ خبر داد و گفت:افزایش سرمایه هلدینگ خلیج فارس از مبلغ ۷۵ هزار میلیارد تومان به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته انجام می شود.

وی با تشریح عملکرد هلدینگ خلیج فارس،افزود: در سال ۱۴۰۱، ۲۳.۲ میلیون تن تولید داشتیم و امسال به ۲۴.۷ میلیون تن رسیدیم که نشان‌دهنده افزایش ۱.۵ میلیون تنی تولید ماست. پیش‌بینی ما این است که امسال به ۲۸.۷ میلیون تن تولید برسیم و ۹۶ درصد برنامه را پیش بردیم.

وی همچنین به رشد اقتصادی ۷ درصدی اشاره کرد و گفت: کل فروش هلدینگ به ۵۰۹ هزار میلیارد تومان رسید و برنامه‌ریزی برای سال آینده به عدد ۷۰۹ هزار میلیارد تومان است.

علی علی عسگری افزود: در بورس نیز هلدینگ ۱۰۷ درصد در سه سال اخیر رشد داشته است.

علی عسگری با اشاره به ارتقاء ۹ پله‌ای این شرکت در بین ۱۰۰ شرکت پتروشیمی جهان گفت: آرزوی ما این بود که به زیر رتبه بیستم برسیم و اکنون به رتبه ۱۸ دست یافته‌ایم.

علی عسگری همچنین به جایگاه این شرکت در ابعاد ملی اشاره کرد و افزود: ما در بین ۱۰۰ شرکت ایرانی، برترین شرکت هستیم.

وی با بیان اینکه از دو سال قبل ترازنامه مقبولی داشته‌اند، اظهار کرد: امسال نیز موفق به کسب ترازنامه مقبول شدیم و این نشان‌دهنده پاک‌دستی ما در این شرکت بزرگ است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خلیج فارس به رتبه ۵ این شرکت در بین ۱۰۰ کشور جهان از نظر سودآوری اشاره کرد و گفت: این شرکت مردمی‌ترین شرکت ایرانی است و میلیون‌ها نفر سهام‌دار آن هستند، از جمله سهام عدالت.

مدیر عامل شرکت ملی پتروشیمی خلیج فارس در ادامه سخنان خود به دستاورد‌های اخیر این شرکت اشاره کرد و گفت: پتروشیمی هنگام و واحد اول آمونیاک با ظرفیت ۶۷۷ هزار تن آمونیاک به عنوان فروشنده‌ای موفق در بازار آمونیاک شناخته شده است.

وی همچنین به راه‌اندازی و بهره‌برداری از واحد پاراپین و واحد‌های جمع‌آوری گاز‌های مشعل پالایش بید بلند اشاره کرد و افزود: تصفیه‌خانه بندر امام نیز به تازگی افتتاح شده است.

علی عسگری ادامه داد: در حال حاضر ۳۲ پروژه در دست اجرا داریم، اما متأسفانه سرمایه‌گذار خارجی نداریم و بانک‌ها توانایی پرداخت این پروژه‌ها را ندارند.

از این ۳۲ پروژه، ۱۷ پروژه اصلی هلدینگ با ظرفیت اسمی تولید ۲۴ میلیون تن در حال اجرا هستند که مجموع سرمایه‌گذاری مورد نیاز آنها ۹.۸۱۵ میلیون دلار و ۱۰۲۲ هزار میلیارد ریال است.

 

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=117159

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها