تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 94310 تاریخ انتشار : 11 بهمن 1401

مشتریان گرامی می‌توانند با ایجاد کیف پول الکترونیکی از مزایا و خدمات سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی بانک مسکن برخوردار شوند.

 

 

به گزارش صدای پول  به نقل از بانک مسکن – هیبنا، بانک مسکن به منظور رفاه حال مسافران و تسهیل تردد و پرداخت آسان عوارض آزادراهی از سال ۱۳۹۱ با همکاری وزارت راه و شهرسازی اقدام به راه‌اندازی سامانه الکترونیکی اخذ عوارض آزادراهی به صورت الکترونیکی و بدون توقف در کشور کرده است.

پیرو تجهیز برخی از آزادراه‌های کشور توسط وزارت راه و شهرسازی به سامانه پرداخت الکترونیک عوارض در قالب طرح «آنی‌‎رو»، بانک مسکن در راستای تسهیل امور مرتبط با پرداخت الکترونیک عوارض در سطح کشور این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده که مالک خودرو صرفاً با شارژ کیف پول خود در تمامی آزادراه‌های سطح کشور که متصل به طرح پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی است، تردد کند.

در همین رابطه مشتریان با مراجعه به درگاه‌های معرفی شده از جانب بانک مسکن، کیف پول الکترونیک برای پلاک خودرو خود افتتاح و صرفاً با شارژ کیف پول خود می‌توانند بدون نگرانی از تمامی مسیرهای آزادراهی متصل به این طرح تردد کنند.

درگاه‌های ایجاد کیف پول (تیکت/برچسب) شامل موارد زیر است:
• سایت پرداخت الکترونیک عوارضی بانک مسکن avarezi.bank-maskan.ir
• باجه‌های مستقر در عوارضی تهران – پردیس، اهواز-بندر امام و قم-تهران
• تمامی شعب بانک مسکن
• تمامی درگاه‌های بانک مسکن شامل خودپرداز، کیوسک، موبایل بانک، اینترنت بانک، پایانه‌های فروشگاهی و نرم افزار پرنا

لازم به ذکر است، بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ تمامی آزادراه‌های کشور باید مجهز به طرح ETC شوند و باجه‌های نقدی جمع آوری شود.

لذا هموطنان گرامی می‌توانند با عضویت در سامانه پرداخت الکترونیک کشور با خیالی راحت و بدون توقف در سطح کشور تردد کنند.

Twitter Google+ Facebook
139 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها