- صدای پول - https://sedayepool.ir -

رونق مجدد فرش افشار زرینه مدیون حمایت های بی دریغ بانک صنعت و معدن است  

 

صدای پول: عزیز بکتاش رئیس هیت مدیره شرکت فرش افشار زرینه گفت: رونق مجدد فرش افشار زرینه مدیون حمایت های تیم مدیریتی مجرب و کارآمد بانک صنعت و معدن است که با نهایت همکاری و دلسوزی سعی در راه اندازی مجدد این واحد صنعتی داشته اند .
به گزارش صدای پول -وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن با بیان این مطلب افزود: این واحد از سال ۷۷ آغاز به فعالیت نموده و به تولید فرش های ماشینی با دستگاه های ۱۲۰۰ شانه و تراکم ۳۶۰۰ می پردازد.
وی خاطرنشان کرد: با گذشت زمان و فرسودگی دستگاه ها این شرکت مدتی تعطیل شد تا اینکه با تسهیلات ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی بانک صنعت و معدن جهت بازسازی و نوسازی دستگاه ها، شرکت فرش افشار زرینه میاندوآب دوباره آغاز به کار کرد.
بکتاش افزود: شرکت فرش افشار زرینه که در شهرک صنعتی میاندوآب قرار دارد در ابتدا با ۲۵ نفر نیرو به فعالیت می پرداخته و با بازسازی و نوسازی این واحد میزان اشتغال به ۵۳ نفر افزایش یافته است.
رئیس هیت مدیره شرکت فرش افشار زرینه بیان داشت: ۸۰ درصد تولیدات این واحد صنعتی به مبلغ ۱۰ میلیون دلار صادر شده است و خوشبختانه با حضور در نمایشگاه های بین المللی جایگاه مناسبی را در بازارهای بین المللی پیدا کرده ایم و کشورهایی مانند عراق، ارمنستان، تاجیکستان، قزاقستان و چین بازارهای صادراتی ما را تشکیل می دهند.