تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 98420 تاریخ انتشار : 6 خرداد 1402

مدیرعامل بیمه سرمد در نشست مشترک با هیات مدیره کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران گفت: هدف اصلی بیمه سرمد، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و افزایش رضایتمندی مشتریان است.

به گزارش  صدای پول ، نشست مشترک مدیرعامل شرکت بیمه سرمد با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران، با هدف بررسی نحوه ارائه خدمات مطلوب و بررسی پیشنهادات موثر در جهت خدمات رسانی مناسب به بازنشستگان بانک صادرات ایران برگزار شد.

سید محمدمهدی بهشتی نژاد، با تاکید بر خدمت‌ رسانی مناسب و با کیفیت به بازنشستگان بانک صادرات ایران، گفت: هدف اصلی بیمه سرمد، ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان است که البته در دستیابی به این هدف، چالش‌هایی نیز داشتیم که آنها را شناسایی و رفع کرده‌ایم.

وی افزود: باید با گسترش دایره تعاملات با کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران، سطح ارائه خدمات را بالا ببریم و به یک نقطه مطلوب برسیم که شایسته نام سرمد و بازنشستگان محترم بانک صادرات ایران باشد.

مدیرعامل بیمه سرمد درباره خط قرمز بیمه سرمد در رابطه با مشتریان اظهار داشت: هیچ توجیهی برای نارضایتی مشتریان سرمد وجود ندارد و خط قرمز ما در شرکت، رضایتمندی آنهاست که باید در بالاترین سطح باشد و همین رضایتمندی، موفقیت ما را تضمین خواهد کرد.

وی به رسیدگی فرایندهای پرداخت خسارت درمانی به بیمه‌شدگان بانک صادرات ایران اشاره و تصریح کرد: پرداخت به موقع خسارت‌ها، ثبت به موقع اطلاعات بیمه‌شدگان در سامانه ثبت اطلاعات و نظارت مستمر و تعامل سازنده با مراکز درمانی طرف قرارداد، مولفه‌های بالا بردن رضایتمندی بیمه‌ شدگان است و در تلاشیم که بیشترین خدمات را در کمترین زمان ممکن ارائه دهیم و در این راستا نیاز به اصلاح برخی ساختارها بود‌ که با انجام بازنگری فرایندها، برآنیم در جهت رضایتمندی بیمه شدگان گام برداریم.

نمایندگان کانون بازنشستگان بانک صادارات ایران نیز در این نشست بر تعامل ویژه با بیمه سرمد تاکید کرده و اظهار داشتند: بیمه سرمد، فرزند بانک صادرات ایران بوده و بازنشستگان هم مدافع اول این شرکت هستند و در کنار انتقادات، از بیمه سرمد دفاع می‌کنند و با همین نگاه، انتظار تعامل مناسبی دارند که خوشبختانه در ماههای اخیر شاهد روند رو به جلو و مناسبی در این راستا هستیم و  هرجا که نیاز باشد آمادگی داریم برای ارتقای سطح خدمات به بیمه سرمد و بازنشستگان کمک کنیم تا رضایتمندی آنها از خدمات سرمد به بالاترین میزان برسد.

Twitter Google+ Facebook
45 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها