تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024

ویژه خبری

برترین نشان عالی مسئولیت اجتماعی ایران و‌لوح سرآمدی روابط عمومی به مدیر روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه رسید کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران با حمایت همراه اول آغاز به کار کرد اسامی برگزیدگان «ششمین جشنواره ملی بورس و رسانه» اعلام شد آی‌بی‌شاپ پیشرو در آموزش مالی و سرمایه گذاری های هوشمندانه برای جبران کسری بودجه نباید تنها به سمت انتشار اوراق بدهی و خرانه برویم رشد ۲۲ درصدی درآمدهای نفت سپاهان در نیمه نخست سال جاری ۲۹ مهر، مراسم چهل و چهارمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن امکان وکالتی نمودن حساب مشتریان بانک سپه در طرح فروش خودروهای وارداتی بازار سرمایه مستعد رشد است همراه اول موفق به دریافت بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی ایران شد مراسم قرعه‌کشی هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا برگزار شد شرکت” راموفارمین” به بخش خصوصی واگذار شد فراخوان هم‌اندیشی تبیین استراتژی‌ها در شرکت‌های گروه ایکیدو منتشر شد متعهد بودن به مشتریان، اصلی‌ترین دغدغه بیمه رازی دومین مرحله قرعه‌کشی کمپین ستاره‌های باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار شد/ جوایز هیجان‌انگیز برای اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان تصویربرداری مستند داستانی فرش تهران آغاز شد

1

رشد بیش از ۱۳۰۰ درصدی کارمزد خدمات ارزی بانک آینده

  • کد خبر : 113762
  • 03 مرداد 1403 - 22:50
رشد بیش از ۱۳۰۰ درصدی کارمزد خدمات ارزی بانک آینده

از محل ثبت سفارش مشتریان درآمد حاصل از ارائه خدمات ارزی به مشتریان بانک آینده در ۴ ماهه نخست ۱۴۰۳، نسبت به مدت مشابه سال گذشته به‌میزان ۱۳۵۰ درصد، افزایش داشته است. به گزارش  صدای پول از روابط‌عمومی بانک آینده؛ با گذشت چهار ماه از سال‌جاری، بانک آینده رشد ۱۳۵۰ درصدی در شاخص کارمزد حاصل […]

از محل ثبت سفارش مشتریان

درآمد حاصل از ارائه خدمات ارزی به مشتریان بانک آینده در ۴ ماهه نخست ۱۴۰۳، نسبت به مدت مشابه سال گذشته به‌میزان ۱۳۵۰ درصد، افزایش داشته است.

به گزارش  صدای پول از روابط‌عمومی بانک آینده؛ با گذشت چهار ماه از سال‌جاری، بانک آینده رشد ۱۳۵۰ درصدی در شاخص کارمزد حاصل از ارائه خدمات ارزی به فعالان اقتصادی را تجربه نموده است.

این افزایش درآمد کارمزدی توأم با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی درآمد حاصل از ارائه خدمات ارزی به واردکنندگان و صادرکنندگان بر بستر سامانه نیما، نشان از تدوین و به‌کارگیری برنامه‌ای کارآمد در این حوزه و نیز بهره‌مندی از ظرفیت ارزشمند سرمایه‌انسانی متخصص این بانک دارد.

گفتنی است؛ در مقایسه بازه‌زمانی مشابه سال قبل، شواهد حاکی از آن است که سال ۱۴۰۳، بهترین سال عملکردی بانک آینده تاکنون از نقطه‌نظر درآمد کارمزدی و نیز مبالغ و شمار تخصیص و تأمین ارز به ثبت سفارش‌های مشتریان ارزی این بانک بوده که به لحاظ تعداد، بیش از ۵۰۰ درصد و از حیث مبلغ، بیش از ۱۰۰ درصد رشد را به‌خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=113762

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها