- صدای پول - https://sedayepool.ir -

راه اندازی مجدد شعب آسیب دیده بانک کشاورزی در مناطق زلزله زده

صدای پول: شعب آسیب دیده بانک کشاورزی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مجددا راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

 به گزارش صدای پول و به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه، ۱۳ شعبه بانک کشاورزی که در جریان زلزله اخیر دچار آسیب شده بودند به قید فوریت راه اندازی شدند .

بر اساس این گزارش، این شعب آماده ارائه خدمات مالی و اعتباری به مشتریان هستند و از روز شنبه به طور رسمی نسبت به تشکیل پرونده تسهیلات قرض الحسنه معیشتی برای معرفی شدگان بنیاد مسکن اقدام خواهند کرد.

شایان ذکر است در اجرای مصوبه کمیسیون اعتباری بانک مرکزی، بانک کشاورزی به عنوان یکی از بانک های عامل ارایه دهنده تسهیلات به زلزله زدگان کرمانشاه تعیین شده است و این تسهیلات در قالب قرض الحسنه معیشتی برای خرید لوازم منزل و سایر اقلام ضروری به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال با معرفی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت می شود. بازپرداخت این تسهیلات پس از یک دوره تنفس شش ماهه به صورت اقساط ماهانه در یک دوره ۵ ساله تعیین شده است.

این گزارش می افزاید مهندس ماهی کار عضو هیات مدیره بانک کشاورزی روز دوشنبه ۲۹ آبان در سفر به استان کرمانشاه از شعب آسیب دیده در مناطق زلزله زده بازدید و نکای را برای تسریع در فعالیت مجدد شعب و بهبود خدمت رسانی خاطرنشان کرد.