تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 94246 تاریخ انتشار : 11 بهمن 1401

 

با حکم مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، رؤسای ادارت کل توسعه سرمایه انسانی و همچنین اداره کل نوآوری، بازاریابی و توسعه کسب‌و‌کار معارفه شدند و کار خود را آغاز کردند.

به گزارش  صدای پول  به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با حکم دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، «احسان غلامی» که پیش از این رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک بود، اکنون به‌عنوان رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌و‌کار فعالیت می‌کند و به جای وی، «علی قاسمی» سرپرستی اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک را بر عهده گرفته است.
دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در نشست مدیران بانک ضمن قدردانی از تلاش‌های «احسان غلامی» در اداره کل توسعه سرمایه انسانی، تأکید کرد: با توجه به سابقه آقای غلامی در بانک و پتانسیل و ظرفیت‌های موجود و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته جهت تحول در حوزه بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک، وی مناسب‌ترین گزینه برای ریاست اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌و‌کار تشخیص داده شد.
مدیرعامل بانک افزود: انتظار داریم با توجه به ظرفیت‌های موجود و تلاش همکاران، سال آینده شاهد تحول گسترده‌ای در حوزه بازاریابی بانک باشیم.
«احسان غلامی» جزو نیروهای باسابقه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است و ریاست ادارات کل سازمان و برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی بانک را در کارنامه خود دارد. اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌و‌کار سومین اداره‌ای است که غلامی ریاست آن را عهده‌دار شده است.
گفتنی است «علی قاسمی» که ریاست اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک را بر عهده گرفته، کارشناس ارشد مدیریت و دانشجوی دکترای این رشته است. وی ۱۵ سال است که سابقه فعالیت در حوزه آموزش و منابع انسانی را دارد و دروس مرتبط با این حوزه را در دانشگاه تدریس می‌کند. قاسمی بیش از ۱۰۰۰ پروژه مصاحبه استخدامی اجرا کرده و برگزاری کارگاه‌های متعدد در حوزه آموزش، منابع انسانی، مربی‌گری، منتورینگ و رویکردهای نوین یادگیری بخش دیگری از کارنامه وی را تشکیل می‌دهد.

Twitter Google+ Facebook
75 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها