تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 87430 تاریخ انتشار : 24 مرداد 1401

🔸با هدف انتقال دانش و افزایش سطح آگاهی کارکنان در انجام امور بانکی، گردهمایی مدیران ارشد بانک با کارکنان ستاد و شعب استان های خراسان رضوی و شمالی برگزار شد. 

🔹به گزارش  صدای پول از روابط عمومی؛ در این گردهمایی محمدرضا ادبی مشاور مدیر عامل ضمن بررسی پتانسیل های موجود در بخش صنعت و کشاورزی و معادن، بر حرکت روسای شعب برای شناسایی و جذب مشتریان ارزنده بخش های مختلف اقتصادی استان تاکید کرد. 

🔹ادبی افزود: بعد از ظرفیت سنجی دقیق اعتباری و صدور مصوبه در ارکان عالی اعتبارات، پیگیر اعطاء تسهیلات و تزریق منابع بانک به این بخش ها هستیم.

🔹در ادامه جلسه مسعود مهردادفر معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی با اشاره به وضعیت صنعت در استان و هدایت منابع بانک به سمت تولید و اشتغال ملی، راهنمایی لازم را در جهت شناسایی و جذب مشتریان دارای ظرفیت و صورت های مالی شفاف ارائه کرد. 

🔹در این دیدار مجید رضی زاده معاون مالی و پشتیبانی با تشریح چشم اندازها و اهداف بانک گفت: با توجه به تمهیدات ایجاد شده از سوی مدیران عالی بانک، در آینده نزدیک شاهد تسریع در اعطای تسهیلات به مشتریان خواهیم بود.

🔹در ادامه حسین درویشها مدیر امور اعتبارات ضمن بررسی عملکرد اعطاء تسهیلات استان خراسان رضوی و مقایسه با سایر استانها، برگزاری دوره های آموزشی بخش تعهدات (اعتبارات اسنادی داخلی – ضمانت نامه) حائز اهمیت بیان کرد.

🔹محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها هدف از برگزاری این دیدار را ایجاد روابط نزدیک و صمیمی میان همکاران شاغل در صف و ستاد با مدیران ارشد بانک بیان کرد و گفت: امید است با استفاده از تجارب مدیران بتوانیم گامی موثر در رسیدن به اهداف تعیین شده برداریم و باعث درخشش نام ایران زمین در نظام اقتصادی کشور باشیم.

🔹ابوالفتحی و حاجی زکی روسای ادارات آمار و اطلاعات اعتباری و اداره نظارت بر اعطای تسهیلات در این دیدار، با تحلیل نحوه اعطاء تسهیلات و تمرکز آن در ستاد استان، افزودند: برای اصلاح حدود اختیارات اجرایی در شعب گام های اساسی برداشته خواهد شد.

🔹در پایان حسن رضا یزدانی مدیر شعب استان به بررسی و تجزیه و تحلیل عملکرد استان در بخش های مختلف منابع، مصارف، تعهدات و مطالبات پرداخت. 

🔹شایان ذکر است در این سفر از کارخانجات لوازم خانگی کلور (تولید کننده انواع یخچال و یخچال فریزر خانگی) واقع در شهرک صنعتی خیام نیشابور و بازدید ویدئویی از شرکت ایران شرق صورت گرفت و طی جلسه ای با جلالیان مدیرعامل شرکت به مسائلی از جمله ارائه خدمات اعتباری پرداخته شد و مقرر شد در راستای حمایت از صنایع داخلی مولد و با هدف رسیدن به خودکفائی حمایت های اعتباری در چارچوب ضوابط بانک از مجموعه به عمل آید.

@izbank

Twitter Google+ Facebook
231 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها