تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 95602 تاریخ انتشار : 13 اسفند 1401

 

“هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت” امروز به میزبانی شرکت پتروشیمی خلیج فارس در عسلویه آغاز به کار کرد جشنواره ای که در آن بیش از ٢٠٠ فیلمساز، مستند ساز و خبرنگار از ۴٠ کشور حضور دارند.
میهمان و سخنران ویژه این جشنواره بین المللی، دکتر علی عسکری مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس بود.

تشکیل قرارگاه روایت پیشرفت
دکتر علی عسکری با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، اجابت خواسته و دغدغه رهبر معظم انقلاب برای شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان است گفت: این رویداد جزء سیاست راهبردی جهاد تبیین است و به منظور نشان دادن عظمت و پیشرفت ایران اسلامی، قرارگاه روایت پیشرفت در شرکت صنایع پتروشیمی تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه بر اساس مطالعات و تجارب تاریخی، و تمدن نوین جهانی، قدرت ایران و جهان اسلام در حال افزایش و موقعیت و قدرت حمله استکبار رو به زوال است گفت: ایران، کانون رو به رشد جبهه مقاومت است و باید فیلمسازان و مستندسازان با هنر خود ماموریت بزرگ و تاریخی ایران اسلامی در مقابل استکبار را تبیین و دروغ پردازی و فریبکاری استکبار را افشاء کنند.
مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه آینده ایران اسلامی و جبهه مقاومت روشن است، گفت: انقلاب اسلامی به وابستگی و فقر، نکبت و هرج و مرج ناشی از حکومت های پهلوی و قاجاریه پایان داد و امروز، “پیشرفت” به کلید واژه اصلی برای تولید قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.
دکتر علی عسکری در ادامه به دستاوردهای صنعت پتروشیمی در ۴۴ سال گذشته اشاره کرد و گفت: در حالی که تا قبل از انقلاب، این صنعت هیچ دستاورد و پیشرفتی نداشت، امروز، ۷۵ درصد صنعت پتروشیمی و حدود ۹۰ درصد کاتالیست ها ساخت داخل هستند.
وی با بیان اینکه این عظمت و دستاوردها باید دراماتیک و خلاقانه بیان شود، گفت: سینما مقاومت می تواند سینمای روایت پیشرفت جبهه مقاومت و عامل امید آفرینی و ترسیم آینده روشن باشد.

بازدید میهمانان جشنواره بین المللی مقاومت از شرکتهای تابعه هلدینگ خلیج فارس
پیش از آغاز مراسم افتتاحیه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، تعدادی از فیلمسازان، مستند سازان و خبرنگاران داخلی و خارجی از شرکت های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس بازدید کردند.
در این بازدید صمیمانه، میهمانان، رو در رو درباره آخرین وضعیت صنعت پتروشیمی، موفقیت و دستاوردهای هلدینگ خلیج فارس با دکتر علی عسکری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر عـلی عسـکری مدیرعامل شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس در این بازدید با بیان اینکه هیچ قدرتی نمی تواند مانع از تداوم پیشرفت ایران اسلامی شود، تأکید کرد: آمریکا و صهیونیسم برای توقف پیشرفت ایران دست به هر اقدامی زدند اما امروز ایران اسلامی، پرقدرت و پرشتاب در مسیر پیشرفت و دشمنانش در مسیر افول و زوال قرار گرفته اند.

Twitter Google+ Facebook
79 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها