تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 36093 تاریخ انتشار : 9 مرداد 1398

تابستان فصل سرگرمی و استراحت بچهها و فراغت از مدرسه است. روزهایی گرم که بخش زیادی از داخل خانه و در کنار بچهها مشغول تماشای تلویزیون یا فیلم وسریال مورد علاقهمان هستیم.

به گزارش  صدای پول ، حالا که انواع خدمات محتوای آنلاین امکان دسترسی ساده ما به برنامه‌های متنوع را فراهم کرده، تنها کاری که میماند این است که تلویزیونی با کیفیت تصویر عالی انتخاب کنیم تا به بهترین شکل از تماشای این برنامهها لذت ببریم. سامسونگ سریهای متنوعی از تلویزیون را برای انواع سلیقهها و بودجهها ارائه کرده است. سری PUHD جزو محصولات بالارده سامسونگ است که با کیفیت ۴و بدنه زیبا می‏تواند گزینهای بسیار مناسب برای همه خانوادهها باشد.

مشکی تیرهتر، سفید روشن‌تر

یکی از محبوب‏ترین گزینههای بالارده در میان تلویزیونهای سامسونگ، مدل NU8900 است که برای هر کاربردی از تماشای برنامههای موردعلاقه‏تان تا بازی و حتی اتصال گوشی هوشمند، میتواند پیشنهاد اصلی باشد. این تلویزیون با داشتن فناوری Precision Black رنگ مشکی را بصورت کاملا تیره و رنگ سفید را روشنتر و براقتر نمایش می‌دهد به این ترتیب همه صحنهها با جزییات کامل و با رنگها جذاب در اختیار شما قرار میگیرد.

تکمیل تصویر ۴با HDR1000

مدل MU8000 سامسونگ در واقع یک LED با کیفیت تصویر ۴است که با داشتن قابلیت HDR و بیشینه روشنایی ۱۰۰۰ نیت امکان نمایش جزیی ترین اختلاف رنگ‌ها را میسر می‌سازد.

یک دنیای کاملا رنگی

این تلویزیون بالارده سامسونگ مجهز به فناوری «رنگهای واضح دینامیکی» یا Dynamic Crystal Color است که میتواند شفافیت و تفکیک رنگ‌ها را با قدرت زیاد در همه صحنهها انجام دهد. به این ترتیب در صحنههایی مانند غروب خورشید که کل صحنه با رنگهای بسیار نزدیک، مثلا انواع طیف‌های رنگ قرمز، پوشیده می‏شود، شما می‏توانید تمامی رنگها و طیفها را بصورت کاملا قابل تمایز مشاهده کنید. یعنی حتی در این صحنهها هم هیچ جزییاتی از نگاه شما مخفی نخواهد ماند

مناسب‏ترین گزینه برای گیمرها

بازیهای کنسولی و دیجیتالی علاوه بر رنگهای جذاب و کیفیت تصویر بالا، نیازمند آن هستند که سرعت نمایش فریمها یا FPS در تلویزیون شما به اندازه کافی بالا باشد تا بتوانید صحنههای پرهیجان و سرعت بازی را بدون اختلال ببینید. مدل NU8900 سامسونگ مجهز به  به پنل با فرکانس ۲۴۰ هرتز است که به این ترتیب حتی حرکت سریعترین سوژهها در بازی را نیز با شفافیت و جزییات کافی مشاهده خواهید کرد. در حالت Game Mode این تلویزیون بصورت خودکار شفافیت تصویر در بهترین حالت ممکن قرار گرفته و با تغییر مناسب در میزان HDR تصویر، بهترین تجربه از بازیهای دیجیتالی در اختیار شما قرار میگیرد.

یک انتخاب زیبا

با انتخاب تلویزیونNU8900  سامسونگ نه تنها کیفیت تصویر و صدا را با خود به خانه میبرید بلکه یک عضو بسیار زیبا را به دکوراسیون خانه خود اضافه خواهید کرد که با هر سلیقه و چیدمانی همخوانی دارد. این تلویزیون با طراحی ۳۶۰ درجهای میتواند در هر دو حالت نصب روی دیوار یا بصورت ایستاده روی پایهها استفاده شود.

برای حل مشکل همیشگی سیمهای پراکنده در اطراف تلویزیون، این مدل مجهز به یک مسیر مخفی سیم در پایه خود است که شما می‏توانید کابل برق و سیم اتصال آن به سیستم One Connect سامسونگ را از آن رد کرده و در نتیجه هیچ سیمی در اطراف تلویزیون شما دیده نشود.

فناوری One Connect راه حل سامسونگ برای اتصال انواع دستگاههای جانبی به تلویزیون بدون شلوغ شدن خانه شماست. در این روش شما میتوانید همه دستگاههای جانبی را حتی دور از تلویزیون به One Connect متصل کرده و سپس آن را با یک کابل به تلویزیون خودتان وصل کنید. در این حالت نه تنها اطراف تلویزیون خلوت می‏شود بلکه با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون، میتوانید همه دستگاههای جانبی خودتان را هم کنترل کنید.

Twitter Google+ Facebook
354 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها