تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 89932 تاریخ انتشار : 9 آبان 1401

معاون وزیر صمت  و رئیس هیات عامل ایدرو گفت: دستورالعمل سرمایه گذاری در وزارت صمت در حال بازنگری بوده و چند مشوق به دستورالعمل در حال اضافه شدن است.

علی نبوی در جلسه بررسی مسائل مشکلات منطقه ویژه اقتصادی جهرم گفت: ایدرو به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، وظیفه سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران دارد.

 

وی با بیان اینکه وظیفه ‌ایدرو بنگاهداری نیست بلکه باید زیرساخت‌های صنعتی کشور را ایجاد و مهیا کند، افزود: اهتمام جدی برای فعالسازی منطقه ویژه اقتصادی جهرم داریم.

نبوی گفت: دستورالعمل سرمایه گذاری در وزارتخانه صمت در حال بازنگری است و چند مشوق به دستورالعمل در حال اضافه شدن است تا سرمایه گذاران بیشتر تمایل به سرمایه گذاری در مناطق ویژه داشته باشند.

معاون وزیر صنعت، معاون و تجارت اعلام کرد: تمام زیر ساخت‌های لازم در فاز ۱ منطقه ویژه اقتصادی جهرم آماده است و سرمایه گذاران هیچ کمبود و نیازی برای فعالیت ندارند.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌هایی که داریم آمادگی کمک و حمایت از سرمایه گذاران در این منطقه خواهد بود

استاندار فارس  نیز در این جلسه گفت: برای کمک و حمایت در تسریع در فعال سازی منطقه ویژه اقتصادی جهرم آمادگی کامل داریم.

محمدهادی ایمانیه  تاکید کرد: ایجاد هر یک اشتغال و امید در جوانان از هر کار مستحب دیگری ارزشمند تر است.

استاندار فارس گفت: با توجه به اینکه مسیر راه آهن و قسمت عمده شاهراه ارتباطی جنوب کشور بخصوص از بندرعباس به شمال کشور در این شهرستان عبور می‌کند، حتماً این منطقه ویژه در حوزه اقتصادی کشور و استان فارس یک منطقه بسیار پویا خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی هم  در ادامه افزود: سرمایه گذار به دنبال مکانی می‌گردد تا بتواند با کمترین هزینه بیشترین سود داشته باشد.

محمدرضا رضایی تاکید کرد: باید در تعیین قیمت زمین منطقی با سرمایه گذاران برخورد شود و علاوه بر قیمت واقعی زمین، جاذبه برای سرمایه گذاران ایجاد کند.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی گفت : وظیفه ایدرو، ریل گذاری و مهیا کردن شرایط برای جذب سرمایه گذار است و توقع داریم خود این سازمان چند شرکت و کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی جهرم راه اندازی کند.

Twitter Google+ Facebook
117 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها