- صدای پول - https://sedayepool.ir -

درخشش کارکنان ذوب آهن اصفهان در مسابقات ایمیدرو

 با برنامه ریزی های مدیریت خدمات و امور رفاهی برای ورزش و ایجاد شادابی در بین همکاران و با پیگیری های سرپرستی امور ورزش همگانی تیم های مختلف کارکنان ذوب آهن اصفهان در مسابقات مختلف شرکت نموده و افتخارات قابل توجهی به ارمغان آورده اند مسابقات ایمیدرو در رشته های گوناگون برگزار شد که تیم های کارکنان ذوب آهن اصفهان در رشته های زیر حایز رتبه و مقام شدند.
مقام سوم مسابقات فوتسال

مسابقات فوتسال ایمیدرو با حضور بیست و نه تیم و در هشت گروه در روزهای ۲۹ تیر ماه لغایت ۶ مرداد به میزبانی تبریزبرگزار گردید. تیم کارکنان ذوب آهن اصفهان در این مسابقات با شکست در مرحله نیمه نهایی در مقابل تیم فولاد مبارکه و پیروزی ۱ بر ۰ در مقابل آلومینیوم اراک به مقام سوم این رقابت ها دست یافت.

حسین طادی، ابراهیم سبکتکین، میلاد دشتستانی، داوود ابراهیمی، افشین شاهمرادی، امید حیدری، علی رجبی، امیرحسین رضایی، امین احمدی، علی کبیری و محمدرضا کریمی به مربیگری مهدی صباغ زاده و سرمربیگری مهدی بیاتی افتخار آفرینان فوتسال ذوب آهن در این رقابت ها بودند.

مقام سوم مشترک تیمی تنیس روی میز مردان

ذوب آهن اصفهان به مقام سوم مشترک تیمی مسابقات تنیس روی میز مردان ایمیدرو دست یافت.

در مسابقات رشته تنیس روی میز مردان ایمیدرو که با شرکت ۳۰ تیم برگزار شد. در پایان فولاد خوزستان و فولادمبارکه سپاهان به ترتیب مقام های اول و دوم و مقام سوم مشترک به تیم های ذوب آهن اصفهان وگل گهرسیرجان رسید.

در قسمت دوبل محمدحجتی و میثم اصلانی از ذوب اهن اصفهان مقام اول و علی زاهدی و ابوالفضل علیخانی از فولادمبارکه سپاهان مقام دوم و مهدی زاهدی ومجتبی اژدری به همراه عباس کاظمی وعلی ظهیری از فولادخوزستان مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

درقسمت انفرادی فرهادصدفیانی از فولادآذربایجان مقام اول، مهدی زاهدی از فولادخوزستان مقام دوم و سبحان رفعتی ازگل گهر و مصطفی اژدری از فولادخوزستان مشترکا مقام سوم را به دست آوردند.

قهرمانی مسابقات تنیس روی میز زنان

ذوب آهن اصفهان مقام قهرمانی مسابقات تنیس روی میز زنان ایمیدرو را کسب کرد. مسابقات تیمی تنیس روی میزبانوان با شرکت ۱۳  برگزار شد که تیم ذوب آهن اصفهان مقام اول، فولادمبارکه سپاهان مقام دوم و مقام سوم مشترک به نمایندگان شهربابک و مس سرچشمه تعلق گرفت.
درقسمت دوبل زهراخانی و زهرا احمدی ازمس سرچشمه مقام اول و شیرین کلانتری و مریم مهدوی زاده ازشرکت ملی مس(ستادتهران)مقام دوم و طوبی وفاپور نایب رئیس انجمن تنیس روی میز کارگران استان و آذر بصیری از ذوب آهن اصفهان به همراه زهرا کمالی و محبوبه موسوی ازمس سرچشمه مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
در قسمت انفرادی لیلا سلیمانی از فولاد خوزستان مقام اول، لیلا بنی اسد از ایمیدرو مقام دوم و طوبی وفاپور از ذوب آهن اصفهان و پوران محمدی از مس شهر بابک مشترکا مقام سوم را کسب کردند.