- صدای پول - https://sedayepool.ir -

درخشش دانش آموزان ایرانی در مسابقات جهانی ریاضیات آسان ۲۰۱۷ با حمایت بانک گردشگری

صدای پول: دانش آموزان ایرانی که با حمایت بانک گردشگری در مسابقات جهانی ریاضیات آسان( Easy Maths) شرکت کرده بودند، پنج مدال رنگارنگ در رده های سنی مختلف کسب کردند.
به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، مسابقات جهانی ریاضیات آسان سال ۲۰۱۷ با حضور بیش از ۷۰۰ دانش آموز از کشورهای اروپایی، افریقایی و آسیایی از جمله انگلستان، دانمارک، هند، الجزایر و… در تاریخ سوم دسامبر (۱۲ آذر) در شهر دهلی نو برگزار شد و تیم ۱۱ نفره اعزامی از دانش آموزان ایرانی که شامل نفرات برتر مسابقات کشوری امسال بودند، با حمایت بانک گردشگری و با عاملیت موسسه تتا به این مسابقات اعزام و موفق به کسب یک مدال طلا توسط آتنا جعفری، دو مدال نقره توسط محمد متین انصاری و سهند مرادی و دو مدال برنز توسط محمد پارسا و غزاله اسکندری شدند.
این رقابتها هر سال با حضور دانش آموزان منتخب از پایه تحصیلی پنجم ابتدایی تا یازدهم متوسطه در کشور هند برگزار می شود.

«رضا الماسی»، مدیرعامل موسسه تتا ضمن ارزیابی مثبت از مشارکت مجموعه آموزش و پرورش و مدارس کشور و تشکر از همکاری بانک گردشگری به عنوان حامی انحصاری تیم اعزامی به مسابقات جهانی، این رقابتها را فرصتی برای هم افزایی علمی و تشویق دانش آموزان و شناخت و معرفی استعدادهای برتر کشور خواند و ابراز امیدواری کرد تا روند آموزش مهارت ورزی به جای افزایش محفوظات، بیش از گذشته در آموزش و پرورش کشور، مورد توجه قرار گیرد.
شایان ذکر است، ریاضیات آسان متدی مهارتی و پیشرفته برای افزایش سرعت محاسبات ریاضی در چهار عمل اصلی به علاوه توان و جذر است که سبب افزایش تمرکز و خلاقیت ذهن، بهبود سطح هوشیاری و فعالیت مغز و از همه مهمتر بالا رفتن اعتماد به نفس می گردد. در سالهای اخیر تعداد رو به رشدی از موسسات آموزشی و مدارس ممتاز در جهان به آموزش این رشته مهارتی پرداخته اند.