- صدای پول - https://sedayepool.ir -

خدمات‌رسانی بانک سامان به زائران حسینی آغاز شد

samanbank-atm-arbaeen96

بانک سامان با هدف تسهیل در سفر زائران کربلای معلی در ایام اربعین، ارائه خدمات بانکی را در مرزهای غربی و جنوب‌غربی کشور آغاز کرد.

به گزارش صدای پول به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، از امروز (اول آبان ماه) تا ۲۲ آبان، ۱۲ دستگاه خودپرداز شامل ۱۰ دستگاه خودپرداز سیار و ۲ کانکس ثابت بانک سامان در سه پایانه مرزی مهران، شلمچه و چزابه، انواع خدمات بانکی را به‌صورت بیست‌وچهار ساعته به زائران ارایه خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، در تمام مدت خدمات‌رسانی در پایانه‌های مرزی، کارشناسان حاضر در محل، به‌صورت شبانه‌روزی اقدام به پول‌گذاری، رفع مشکلات احتمالی دستگاه‌ها و تحویل کارت‌های ضبط‌شده در همان لحظه به هموطنان می‌کنند.

این گزارش حاکی است، در این خودپردازها، انواع خدمات بانکی شامل پرداخت وجه نقد، انتقال‌وجه درون‌بانکی و بین‌بانکی با استفاده از کارت‌های شتابی، خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری تلفن همراه، به تمام زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ارایه می‌شود.

گفتنی است، بانک سامان سال گذشته نیز خدمات بانکی گسترده‌ای در مرزهای غربی کشور به زائران حسینی ارایه کرد که با قدردانی مسئولان و مقامات همراه بود.